اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

ملت ایران زیر بمباران حزب بعث نیز وفاداری به انقلاب را ثابت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: آن روزی که دشمنان بر طبل ناکارآمدی انقلاب می‌زدند مردم ما زیر شدیدترین بمباران حزب بعث باز هم به پای صندوق‌های رای آمدند و ادای تکلیف کردند.

ملت ایران زیر بمباران حزب بعث نیز وفاداری به انقلاب را ثابت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس در گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در مورد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مسائل کلیدی و حیاتی جامعه اسلامی انتخابات است و انتخابات دموکراسی را در کشور ما نهادینه کرده است و مردم ما در طول دوران انقلاب اسلامی و در هر دوره از انتخابات به فرمان ولایت فقیه و رهبری حضور چشمگیری پای صندوق‌های رای داشتند.
وی افزود: آن روزی که دشمنان بر طبل ناکارآمدی انقلاب می‌زدند مردم ما زیر شدیدترین بمباران حزب بعث باز هم به پای صندوق‌های رای آمدند و ادای تکلیف کردند.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: امروز روز شکوفایی و درخشش ملت است و در همه دنیا از ایران به نیکی یاد می‌کنند و در شرایط فعلی که پایه‌های نظام سرمایه داری در حال فروپاشی است و سران ضعیف و ناتوان کشورهای عربی یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ می‌افتند، وظیفه ما نسبت به گذشته بیشتر شده است.
وی ادامه داد: در برابر فرامین رهبری و خواسته شهدای انقلاب اسلامی در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنیم و به کاندیداهای خود رای می‌دهیم و در راستای تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و پر ثمرترشدن شجره طیبه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.
اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم از تحلیل سیاسی بالایی برخوردارند، گفت: افرادی که احساس مسئولیت می‌کنند و قصد ایفای نقشی در نظام اسلامی را دارند، برای انتخابات کاندید شده و مردم باید شخصی را که از صلاحیت بالاتری برخوردار است به عنوان اصلح به مجلس شورای اسلامی بفرستند تا این شخص بتواند در امور قانونی کشور نقش بسزا و تعیین کننده‌ای داشته باشد.
وی شرکت در انتخابات را وظیفه سیاسی، دینی، اجتماعی و اخلاقی دانست و افزود: باید همه افراد جامعه در انتخابات شرکت کنند چون شرکت در انتخابات یک مسئله دینی و شرعی است و اگر کسی کوتاهی کند باید در قیامت پاسخگو بوده و در این انتخاب کسی که از توانمندی و کارایی بالاتری برخوردار است روانه مجلس شود.
امام جمعه گلپایگان همچنین به شاخص‌های دیگر کاندیداها اشاره کرد و بیان داشت: کسی که کاندید می‌شود باید اصول انقلاب اسلامی را قبول داشته باشد و در راستای رشد و تعالی و اعتلای مردم تلاش کند و پیرو حقیقی و راستین ولایت فقیه باشد.
وی تاکید کرد: کاندیداها نباید به فکر منافع شخصی خودشان باشند بلکه باید منافع مردم را بر منافع خود مقدم بدانند و در راستای رفع گره‌های اجتماعی بکوشند و با توده‌های مردم ارتباط نزدیک داشته باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول