اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرکرد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: اعضای هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرکرد انتخاب و معرفی شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرکرد معرفی شدند
مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این هیئت اجرایی متشکل از یازده نفر است، که هشت نفر از بین معتمدین انتخاب می‌شوند و سه عضو دیگر شامل فرماندار، به عنوان رئیس هیئت اجرایی، نماینده شورای اسلامی و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان هستند.
وی با تشریح فرایند انتخاب معتمدین، گفت: مهم‎ترین وظیفه هیئت اجرایی فراهم آوردن زمینه برگزاری صحیح انتخابات است که با تعیین معتمدین محلی برای شعب ثبت‌نام و اخذ رای و رعایت قانون تحقق می‌یابد.
کاظمی با بیان اینکه برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: بدلیل اینکه وجود هیئت‌های اصلی و فرعی از قشرهای مختلف مردم انتخاب می‌شوند، همچنین اعضای شعب اخذ رای و اعضای هیئت نظارت از خود مردم هستند می‎توان گفت که مردم خود برگزارکننده اصلی انتخابات هستند.
فرماندار شهرستان شهرکرد هرگونه تبلیغات قبل از زمان مقرر را عین قانون‌شکنی توصیف کرد و افزود: از اولین روز ثبت نام تا روز رای‌گیری و حتی بعد از آن نیز تمام رفتارها و حرکات کاندیداها و حتی منتخبان به دقت رصد می‌شود تا حرکت غیر قانونی انجام نشود.
وی ادامه داد: ما مصمم هستیم تا اصل قانون را مراعات کنیم و اجازه ندهیم اساس آن را فرد و یا حزب و گروهی زیر سؤال ببرد.
کاظمی قانون‌مداری و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم را از وظیفه خطیر مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات اعلام کرد و ادامه داد: بعد از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام مراحل مختلف گزینش و تعیین صلاحیت‌ها آغاز می‌شود که در این زمینه بین هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی یک تعامل خوبی را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه روند موجود حکایت از یک شور انتخاباتی مضاعف در سال‌جاری است، افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاباتی است که در آن مردم بار دیگر غیرت و هویت ایرانی خود را در دفاع از اصالت ارزش‌های اسلامی، دینی و مکتبی نشان می‌دهند.
وی فضای شهرستان را برای انتخابات آرام همراه با سلامت و تدبیر از سوی مسئولان امر اعلام کرد و اظهار داشت: از تمام کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها انتظار داریم فضای آرام جامعه را تداوم ببخشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول