اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

شاهرخ رامین نامزد انتخابات دوره نهم مجلس شد

خبرگزاری فارس: شاهرخ رامین، با حضور در فرمانداری شهرستان دماوند به طور رسمی نامزد شرکت در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی شد.

شاهرخ رامین نامزد انتخابات دوره نهم مجلس شد
نماینده فعلی مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه ثبت‏نام در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: ورای این مبحث که چه کسی خدمتگزاری به عنوان وکیل مردم شریف شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه را بر عهده می‏گیرد؛ تمرین بزرگی مهم‏ترین مزیت برپایی انتخابات است.
رامین فضای تهمت را مانعی برای تمرین بزرگی مردم خواند و افزود: دامن زدن به فضای تهمت در گیر و دار برگزاری انتخابات جز آنکه مردم را از تمرین بزرگی دور سازد، مزیت مثبت دیگری نخواهد داشت.
رامین اضافه کرد: اصرار بر این تصور که وجود یا عدم وجود فردی به عنوان خادم در کرسی نمایندگی مجلس خللی در امور مردم ایجاد می‏کند، تفکری باطل و حقیر است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و نامزد دوره نهم انتخابات این مجلس ادامه داد: در این دوره نیز همچون دوره گذشته از ارائه وعده و وعید پرهیز خواهم کرد.
وی تصریح کرد: هیچ‏گاه کوشش فردی نتیجه‏ای مطلوب در بر نداشته و بنابراین می‏توان به مثابه این دوره چهار ساله که مردم و مسئولان شانه به شانه یکدیگر در مسیر پیشبرد امور منطقه تلاش کردیم، دوره بعد را نیز به اتفاق در راستای اعتلای نام دماوند و فیروزکوه آغاز کرد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول