اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس

24 نامزد انتخابات در چهارمحال و بختیاری نام‌نویسی کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون 24 کاندید در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

24 نامزد انتخابات در چهارمحال و بختیاری نام‌نویسی کردند
مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه شهرکرد تاکنون پیشتاز تعداد کاندیداهای ثبت نامی بوده است، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور از روز شنبه مورخ سوم دی ماه سال جاری آغاز و تا پایان هفته آینده یعنی روز جمعه مورخ نهم دی‌ماه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: داوطلبان باید به حوزه‌های اصلی فرمانداری‌ها که چهار حوزه در استان چهارمحال و بختیاری است مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.
نوروزی بیان داشت: کسانی که در خارج از استان هستند به ستاد انتخابات کشور و کسانی که در خارج از کشور هستند می‌توانند با مراجعه به سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگان سیاسی مجاز خارج از کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه یا تشریح روند تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات، بیان داشت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌های مختلف استان حداکثر باید تا روز پنج شنبه تشکیل شوند.
وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی مسئول برگزاری انتخابات است، یادآور شد: این هیئت‎های اجرایی متشکل از معتمدان محلی به علاوه رئیس ثبت احوال هر شهرستان و نماینده شورای شهرستان و یا بخش هستند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان اندیشیده شده و این آمادگی وجود دارد که هم ثبت نام و هم تشکیلات هیئت‌های اجرایی و مراحل بعدی بر اساس زمان بندی انجام شود.
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مراقب باشیم، دشمنان این پشتوانه بزرگ را به چالشی برای امنیت کشور تبدیل نکنند.
وی گفت: قانون تکلیف همه ما را در انتخابات روشن کرده و معیار ما هم اجرای کامل آن است، نه کم و نه زیاد.
نوروزی توجه به قانون را بهترین شیوه برای برگزاری انتخابات بیان و عنوان کرد: باید فضای انتخاباتی را که هم اکنون ایجاد شده تا پایان به سمت شور و نشاط توأم با آرامش سوق دهیم و از ورود به حاشیه‌ها اجتناب کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول