اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم

108 شعبه اخذ رای در نهبندان و سربیشه پیش‌بینی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: تعداد 108 شعبه اخذ رای در شهر و روستاهای حوزه‌های انتخابی اصلی و فرعی نهبندان و سربیشه در این دوره از انتخابات داریم.

108 شعبه اخذ رای در نهبندان و سربیشه پیش‌بینی شد
حسین شرافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان با اشاره به اینکه تا پایان وقت اداری چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در مجلس نهم در حوزه انتخابیه نهبندان تعداد هفت نفر نام‌نویسی کردند، اظهار داشت: تمامی داوطلبان می‌توانند تا پایان زمان تعیین شده برای نامزد شدن به حوزه انتخابیه شهرستان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه مردم برای انتخاب اصلح از بصیرت و آگاهی خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: از طرفی منویات رهبری برای انتخاب اصلح برای مردم الگو است.
فرماندار نهبندان افزود: مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات فقط مجری این برگزاری انتخابات هستند و فقط برای حضور حداکثری مردم، امانت‌داری و انتخابات سالم تلاش می‌کنند.
شرافتی مشارکت پرشور توام با بصیرت و همیشه در صحنه بودن ملت را یکی از دلایل هراس دشمنان از نظام اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خویش در این انتخابات نیز بینی دشمن را همانند 29 انتخابات گذشته در این نظام به خاک می‌مالند.
وی اضافه کرد: وقتی ملت با هوشیاری و برای حمایت از نظام و ولایت فقیه وارد عرصه شوند و در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند تمامی توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمن با هر رای افراد نقش بر آب می‌شود.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در این انتخابات سبب می‌شود تا اربده‌های دشمنان و ایادی داخلی آنها راه به جایی نبرد، اظهار داشت: از طرفی این حرکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات جواب دندان‌شکنی برای دشمن محسوب می‌شود.
شرافتی ضمن تاکید بر اینکه تمامی مسئولان نظام باید تلاش کنند تا مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ولایت فقیه بیشتر شود، تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمن از برخی تخریب‌ها و اختلاف دیدگاه‌ها سوء استفاده کند.
وی دغدغه تمامی مردم، مسئولان، احزاب و گروه‌های ولایت‌مدار را حفظ و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: این مهم با مشارکت، وحدت و یکپارچگی در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات محقق می‌شود.
شرافتی با اشاره به اینکه در شهرستان نهبندان 61 شعبه اخذ رای و در شهرستان سربیشه 47 شعبه اخذ رای داریم، اظهار داشت: در مجموع تعداد 108 شعبه اخذ رای در شهر و روستاهای حوزه‌های انتخابی اصلی و فرعی داریم.
وی تصریح کرد: تدابیر امنیتی برای حضور مردم اندیشیده شده و انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول