اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم

کاندیداهای خراسان جنوبی به 15 نفر رسید

خبرگزاری فارس: با ورود برخی چهره‌های جدید در چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس جمع کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه خراسان جنوبی تا ابتدای روز پنجم به 15 نفر رسید.

کاندیداهای خراسان جنوبی به 15 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ثبت‌نام از کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم از روز شنبه سوم دی‌ماه آغاز شده و تا ابتدای روز پنجم در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان چهار نفر، قاینات یک نفر، نهبندان و سربیشه هفت نفر و فردوس، طبس، سرایان و بشرویه سه نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمد باقر عبادی امام جمعه موقت بیرجند و حجت‌الاسلام محمد علی تابعی دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی از چهره‌های شاخص حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان هستند که نام‌نویسی کرده‌اند.
هنوز از حضور کاندیدای اصلاح‌طلب و حامی دولت خبری در این حوزه انتخابیه نیست.
در نهبندان نیز علاوه بر غلامعلی عابدی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم، برادران نوروز هاشمزهی و مراد هاشمزهی، رحمت‌الله قاسمی، احمد جمالی و نظر افضلی تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.
در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه هم علاوه بر محمد کریم عابدی نماینده فعلی، محمد حسین حاجتی و داوود تقاضایی نام‌نویسی کرده‌اند.
در حوزه انتخابیه قاین نیز تنها یک نفر نام‌نویسی کرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول