اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

9 دی آغازی برای بیداری سرزمین‌های اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: 9 دی تنها آغاز بزرگی و عظمت ملت ایران در عرصه بصیرت و میثاق امت با ولایت نبود بلکه آغازی برای بیداری و بصیرت در سرزمین‌های اسلامی بود.

9 دی آغازی برای بیداری سرزمین‌های اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش هفتمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر اظهار داشت: ۹ دی به تاریخ نپیوسته بلکه هر روز حماسه‌سازان 9 دی در کنار رهبری آماده حمایت تا سرحد شهادت در راه ولایت و ولایت‌مداری هستند.
وی گفت: کتاب مایه هدایت و تولید علم است و خداوند نیز تمام امور هدایت زا و بصیرت افزا و کمال آفرین را در کتاب قرآن قرار داده است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: کتاب چکیده تلاش صاحب قلمی است که داشته و یافته‌هایش را در گنجینه اوراق می‌نگارد و بخشی از حیات خویش را به دیگران هدیه می‌دهد.
این مسئول با قدردانی از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه کتاب بوشهر بیان داشت: کتاب شناسنامه دانش محوری و هدیه نویسنده به مخاطب است و علاقه‌مند به آثار نوشتاری نیز عمر خود را با دوره حیات یک نویسنده پیوند می‌زند.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری بر این است که باید ما در همه عرصه امور کتاب نهضت پیشرفت را در ایران و سرزمین‌های اسلامی به پا کنیم.
همچنین در حاشیه گشایش هفتمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه و استاندار بوشهر از کتاب دیدار با خورشید رونمایی شد.
این کتاب دیدار گرم و صمیمی مردم ولایتمدار استان بوشهر با رهبر فرزانه انقلاب در تیرماه سال گذشته را توسط عکاس خوش ذوق بوشهری محمود صادقی به تصویر کشیده است.
این هنرمند بوشهری در این کتاب افزون بر استفاده از تصویر شرکت کنندگان در دیدار با رهبر معظم انقلاب گزیده‌ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر را نیز در این دیدار در کتاب خود آورده است.
کتاب دیدار با خورشید که توسط انتشارات بابکان مشهد به زیور چاپ آراسته شده در قالب 146 صفحه مصور رنگی گوشه‌ای از دلدادگی مردم ولایت مدار استان بوشهر با مولا و مقتدای خود را به تصویر کشیده است.
این کتاب در تیراژ یک هزار و 500 نسخه چاپ و به قیمت 150 هزار ریال در نمایشگاه کتاب بوشهر عرضه شده است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول