اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

9 دی پرچم بصیرت را مقابل فتنه برافراشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: 9 دی برافراشته شدن پرچم بصیرت ملت اسلامی ما در مقابل فتنه‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی‌شان بود.

9 دی پرچم بصیرت را مقابل فتنه برافراشت
حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: حماسه 9 دی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید این حماسه بزرگ را گرامی داریم چراکه 9 دی برافراشته شدن پرچم بصیرت، بیداری و آگاهی ملت اسلامی ما در مقابل فتنه‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی‌شان بود.
وی ادامه داد: 9 دی استکبار جهانی را از اینکه بتواند با سوءاستفاده و با سیاه کردن فضا و غبار آلود کردن محیط جامعه اسلامی کار خود را پیش ببرد و اهداف شوم خود را در پس پرده این سیاه‌کاری‌ها به انجام برساند، مایوس کرد.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: 9 دی روز یأس دشمن بود و در واقع 9 دی دشمن را مایوس کرد از اینکه بتواند به اهداف شوم و خیال‌های باطل خود دست یابد.
وی تصریح کرد: فرهیختگی، آگاهی و بیداری ملت مسلمان ایران در 9 دی به معنای واقعی کلمه با حضور پرشور مردم و خلق آن حماسه عظیم به نمایش درآمد و دشمنان ما بعد از 9 دی مایوس شدند که بتوانند ملت ایران را دور بزنند و با حیله و نیرنگ بخواهند نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.
عابدینی اعلام کرد: 9 دی از طرف ملت مسلمان ایران اعلام آمادگی بود و باید پاسداران فرهنگ و دیانت، مبلغان دین، مفسران قرآن و ارائه دهندگان خدمات معرفتی و دینی وارد میدان شوند و با توجه به اعلام آمادگی که از سوی مردم صورت گرفت و اظهار کردند که لیاقت و شایستگی‌شان بسیار بالا است از این لیاقت و شایستگی استفاده کنند و مردم را هرچه بیشتر به قران و اهل بیت بپیوندند و آیات قرآنی و معارف نورانی دین سر سفره زندگی مردم آید.
وی تأکید کرد: وقتی مردم با قرآن، اهل بیت و نهج‌البلاغه آشنا شدند بیمه می‌شوند و این آشنایی معرفتی نیازمند همت فرهنگ‌مداران است که باید پیشکسوتی کنند و مردم را در این مسیر قرار دهند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول