اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

انتخابات باشکوه موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: هر چقدر انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود عقب‌نشینی دشمن و شکست دشمن نمایان‌تر است.

انتخابات باشکوه موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای رشد و توسعه کشور تلاشی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر داشته و هر روز شاهد خدمات بیشتر و بهتری هستیم.
وی افزود: محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاهای دوردست از مهم‌ترین خدمات دولت است که بویژه در دشتستان اقدامات مهمی در مناطق دوردست صورت گرفته است.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان باید وجدان کاری داشته باشند و از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنند و هر گونه کم‌کاری در واقع خیانت است.
خسروی تصریح کرد: باید خود را وقف خدمتگزاری به مردم کنیم، چرا که مردم در همه صحنه‌ها اعم از انتخابات و صحنه‌های دفاع از نظام حضوری چشمگیر داشته‌اند.
وی در ادامه در ارتباط با انتخابات اسفندماه گفت: ما باید در انتخابات به شکلی حرکت کنیم که مردم با عشق به نظام جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: ما آماده‌ایم که با برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه و با حضور گسترده مردم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی را به نمایش بگذاریم.
خسروی اضافه کرد: دشمن همواره حرکت‌های مردمی و حرکت‌های در صحنه مردم را رصد می‌کند و هرجا که ببیند کوچک‌ترین خللی و ضعفی در صفوف مردم احساس بشود همان جا چنگ و دندان نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: هر چقدر انتخابات پرشکوهتر برگزار شود عقب‌نشینی دشمن و شکست دشمن نمایان‌تر است و برای دوستان انقلاب باعث امید و افتخار و عزت و برای دشمنان یاس و ناامیدی است.
فرماندار دشتستان اذعان داشت: دشمنان از هم‌اکنون تبلیغات منفی را آغاز کرده‌اند و قصد دارند سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند که بدون تردید مردم به تبلیغات دشمنان توجهی نمی‌کنند و انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول