اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر جیرفت:

راهپیمایی 9 دی در دفاع از ولایت بی‌سابقه‌ بود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ راهپیمایی به این گستردگی در سطح کشور در دفاع از ولایت و نظام اسلامی برگزار نشده بود.

راهپیمایی 9 دی در دفاع از ولایت بی‌سابقه‌ بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدرضا مشایخی عصر امروز در جلسه شورای شهر با تقدیر از شهرداری و شورای شهر به عنوان برگزارکنندگان همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: همایش عظیم پیاده‌روی خانوادگی شهروندان جیرفتی جزو بی‌سابقه‌ترین پیاده‌روی‌ها در سطح کشور بود که با شرکت گسترده خود به ندای مقام عظمای ولایت لبیک گفتند.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر جیرفت 9 دی‌ ماه 88 را در نوع خود در کشور بی‌نظیر توصیف و خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ راهپیمایی به این گستردگی در سطح کشور در دفاع از ولایت و نظام اسلامی برگزار نشده بود.
وی عنوان کرد: باید از هم‌اکنون برای گرامیداشت این روز بزرگ با مشارکت عموم مردم تبلیغات و برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی صورت گیرد.
مشایخی گفت: طی یک سال اخیر شهرداری اقدامات گسترده‌ای در راستای عمران و زیباسازی شهر انجام داده که از نظر ماندگاری و اهمیت بی‌سابقه است.
وی افزود: طرح‌های عمرانی عظیمی که توسط شهرداری اجرا شده، همگی توسط خود مجموعه شهرداری با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام شده است که اگر به هر شرکتی واگذار می‌شد، سه برابر اعتبارات فعلی را هزینه می‌کرد.
مشایخی با اشاره به اینکه اعتبارات و بودجه‌های شهرداری به نحوی مطلوب هزینه می‌شوند، تصریح کرد: حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان از طرف فرمانداری به شهرداری اختصاص داده شده است که کمک بسیار بزرگی به پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه کرده است.
وی ابراز داشت: شهرداری جیرفت در حال حاضر بدون فروش حتی یک قطعه زمین، از اعتبارات خود به بهترین وجه ممکن برای عملی کردن طرح‌ها با کمترین هزینه استفاده می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول