اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای فرهنگ عمومی کرمان

9 دی روز تجدید پیمان ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: در بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: یوم‌الله 9 دی، روز تجلی بصیرت الهی و تجدید پیمان ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بامقام منیع ولایت است.

9 دی روز تجدید پیمان ملت با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: یوم‌الله 9 دی روز تجلی بصیرت الهی و تجدید پیمان ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با مقام منیع ولایت است، روزی که خیل عظیم شیفتگان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا، توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام را نقش بر آب کردند.
این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران براساس کلام ارزشمند امام خمینی (ره) که فرمودند، «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، همانگونه که محرم سال 61 هجری، اسلام را حفظ کرد، این رویداد عظیم نیز حکومت اسلامی را از نیرنگ و مکر دشمنان بیمه کرد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: در این روز حماسی، جهانیان شاهد پیوند ناگسستنی مردم بصیر ایران در خنثی کردن دسیسه‌های بیگانگان و فریب خوردگان داخلی بودند.
دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی استان کرمان با گرامیداشت روز بزرگ 9 دی در تاریخ حماسه‌های جاویدان انقلاب اسلامی از همه مؤمنان و معتقدان به ارزش‌های اسلامی دعوت کرده است که در 9 دی ماه که یادآور مجاهدت و رشادت آگاهانه آنها برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در پیروی و عمل به فرامین امام و مقتدای مسلمانان جهان امام خامنه‌ای از یکدیگر سبقت گرفته و اوراق باشکوه و ماندگار دیگری بر صفحات کتاب ارزشمند انقلاب اسلامی بیفزایند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول