اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان

حماسه 9 دی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: در بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان به مناسبت 9 دی آمده است: خروش جاودان حماسه 9 دی،‌ چشم فتنه را که کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بود، برای همیشه کور کرد.

حماسه 9 دی چشم فتنه را کور کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان امروز به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی بیانیه‌ای صادر کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: 9 دی ماه تبلور احساس درونی خیل دوستداران انقلاب بود که در سایه‌سار بصیرت و شعور هویدا شد و خروش جاودان این حماسه،‌ چشم فتنه را که کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بود، برای همیشه کور کرد.
این بیانیه می‌افزاید: دشمنان زبون ترفندهای شوم خود را به کار گرفته و با تلاش رسوای عناصر فریب خورده و غافل از ایمان درونی ملت بزرگ ایران سودای باطل را در سر می‌پروراندند، اما با درایت و تدابیر داهیانه عطیه الهی حضرت امام خامنه‌ای و اقیانوس بیکران مردمی، همه آن خیال‌بافی‌ها نقش بر آب شد.
در بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان تصریح شده است: به منظور گرامیداشت آن یوم‌الله بزرگ و تجدید عهد با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر فرزانه در روز جمعه 9 دی ماه جاری روز بصیرت و میثاق با ولایت در سراسر استان کرمان بار دیگر حضوری حماسی داریم و سرود بلند این شکوه را زمزمه می‌کنیم.
به گزارش فارس، اجتماع بزرگ عاشورائیان شهر کرمان جمعه 9 دی ماه جاری رأس ساعت 9 صبح در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی سخنران این مراسم است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول