اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اداری شورای شهر جیرفت:

مردم 9 دی با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون روابط عمومی و اداری شورای شهر جیرفت 9 دی ‌ماه 88 را بزرگ‌ترین سرمایه نظام خواند و گفت: مردم با اندیشه والا و بصیرت خود در این روز به یاد ماندنی با رهبر خود تجدید میثاق کردند.

مردم  9 دی با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدعلی امیرمحمودی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای شهر جیرفت ظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جیرفت نشان‌دهنده احترام مردم به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در بحث عدالت اجتماعی مسئولان ذیربط باید با افزایش بصیرت اسلامی خود با پاس داشتن ارزش‌های دینی وظیفه خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهند.
امیرمحمودی 9 دی‌ ماه 88 را بزرگ‌ترین سرمایه نظام خواند و گفت: مردم با اندیشه والا و بصیرت خود در این روز به یاد ماندنی با رهبر خود تجدید میثاق کردند.
امیرمحمودی با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: باید برای پیشبرد سریع طرح‌ها ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شود، سپس طرح‌های جدید را در دستور کار قرار داد.
رئیس کمیسیون بهداشتی شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در این جلسه با اشاره به شور عاشورایی و ولایی مردم در 9 دی ‌ماه 88 اظهار داشت: نامگذاری پل واقع در چهارراه زندان با عنوان «9 دی» برای همیشه یادآور این روز بزرگ در تاریخ شهرستان جیرفت است.
روح‌الله میرکهنوج بیان کرد: یکی از برنامه‌ها و طرح‌هایی که باید در آینده پیگیری شود، تسطیح و شن‌ریزی محله‌های برق و صاحب‌آباد تا سرجاز است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بلوار هلیل بسیار کم‌عرض و پرتردد است، باید تعریض باند اول و احداث باند دوم آن که مالکیت آن انجام شده و تنها نیاز به شن‌ریزی و آسفالت دارد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.
میرکهنوج با توجه به وضع غیربهداشتی که گوسفندان در حاشیه شرقی رودخانه هلیل به وجود آورده‌اند، خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری نشدن این حیوانات از حاشیه رودخانه مشکلات فراوانی برای ساکنان این منطقه پدید آمده است که می‌طلبد آ‌نها به مکان خاص خود انتقال داده شوند.
وی با توجه به احداث بیمارستان جدید توسط دانشگاه علوم پزشکی اذعان کرد: با تکمیل تجهیزات بیمارستان آیت‌الله کاشانی می‌توان به بافت فرسوده شهر خدمات‌رسانی بهتری انجام داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول