اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهری نکا:

صنعت حمل و نقل نیازمند درک همه‌جانبه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهری شهرستان نکا گفت: صنعت حمل و نقل، نیازمند درک همه‌جانبه مسئولان برای پویایی است.

صنعت حمل و نقل نیازمند درک همه‌جانبه مسئولان است
روح‌الله جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: توسعه حمل و نقل محور توسعه پایدار شهری است و نیازمند نگاه ویژه است که باید در این باره، تمام کسانی که به نوعی درگیر این مسائل هستند برای توسعه اقدام کنند.
وی بیان داشت: اینکه در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به حمل و نقل در کشور، نگاه ویژه‌ای شده انکارناپذیر است، اما از آنجایی که توسعه حمل و نقل محور توسعه پایدار شهری است و نیازمند نگاه ویژه‌ای است، باید نگاه دولتمردان به حمل و نقل کشور مشخص شود.
جمشیدی یادآور شد: اینکه دولت‌مردان اکنون دارای نگاه آماری یا نگاه درون‌نگری و محتوایی به حمل و نقل هستند، مشخص نیست و باید این موضع‌گیری به طور واضح مشخص شود. 
وی ادامه داد: در طول سه سال مدیریت حمل و نقل در این شهرستان از بخش نگاه آماری مدیران ارشد کشور، در زمینه حمل و نقل، پیش بوده‌اند و باید در این راستا به مسائل دیگری نیز توجه شود.
رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهری نکا گفت: مهم است تا مدیران تاثیرگذار و برنامه‌ریز در سطح کلان در زمان تصدی سمت‌های حمل و نقل خود، برنامه‌هایشان را ابلاغ و اجرایی کنند چرا که در این سه سال چند مدیر در سمت‌های کلان جابه‌جا شده‌اند و اثرهای منفی این پیامد را نیز در سطح حمل و نقل کشور مشاهده کردیم .
جمشیدی موازی‌کاری در دستگاه‌های مختلف را بر صنعت پرمشقت حمل‌ونقل ناگوار عنوان کرد و یادآور شد: وزارت کشور و دفتر حمل و نقل سوخت آن که متصدی امور است تا اتحادیه‌های کشور حمل و نقل در چند بخش و ستاد حمل و نقل و سوخت کشور  باید در راستای کاهش دغدغه‌های حمل و نقل کارهای اساسی انجام دهند تا این وضعیت فلج حمل و نقل  مداوا شود. 
وی گفت: تفاوت قائل شدن میان فعالان صنف و فعالان بخش حمل و نقل نیز از دیگر مشکلات این بخش است. 
جمشیدی ابراز داشت: با توجه به اینکه در زمان هدفمندکردن یارانه‌ها قول‌هایی از سوی چند ارگان موازی با حمل و نقل و ستادهای هدفمند کردن یارانه‌ها مبنی بر عدم افزایش نرخ کالاهای اساسی و به ویژه نرخ لاستیک و روغن داده شده بود تا در این صورت جلوی افزایش کرایه تاکسی‌های شهری نیز گرفته شود، تاکنون این وعده‌ها عملیاتی نشده و همچنان راکد است.
این مسئول متذکر شد: در بخش حمل و نقل اگر عدم همکاری وجود داشته باشد به شدت برخورد می‌شود، اما این مسئله در بخش بازرگانی و فروش اعمال نمی‌شود و به نوعی توان برخورد با این قیمت‌های بخش بازرگانی وجود ندارد.
جمشیدی در پایان اذعان داشت: درد جامعه حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست و باید در این رابطه حمایت همه‌جانبه رده بالایی در حمل و نقل وجود داشته باشد تا از صنف و صنعت حمل و نقل حمایت شود و به نوعی برای این صنعت حمل و نقل بیمار کارهای اساسی انجام شود تا پیشرفت در امور حمل و نقل فراهم شود. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول