اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

سامانه حمل و نقل همگانی در برازجان اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: سامانه حمل و نقل همگانی در برازجان اصلاح و ساماندهی می‌شود.

سامانه حمل و نقل همگانی در برازجان اصلاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان راهنمایی و رانندگی برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و وسیع در استان است و ساماندهی ترافیک این شهر امری حساس و مهم است.
وی افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان یک مسئله مهم است که انتظار داریم به خوبی رعایت شود تا مشکلات ترافیکی مرتفع شود.
شهردار برازجان از مطالعات جامع ترافیکی در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مطالعات ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر برازجان به ارایه راهکارهای مربوط به ساماندهی در بافت قدیمی و مرکز شهر پرداخته شده است. 
حسین‌آبادی ادامه داد: همچنین در این طرح شناسایی وضع موجود شهر و در نهایت به شناسایی مشکلات موجود و ارایه راهکارها و پیشنهادهای مربوطه پرداخته شده است.
وی از اصلاح سامانه حمل و نقل همگانی در برازجان خبر داد و گفت: اصلاح سامانه حمل و نقل همگانی شامل اصلاح وضعیت ایستگاه‌ها، برنامه‌ریزی تخصیص ناوگان به خطوط، طراحی خطوط اتوبوسرانی و تغییر مسیر خطوط است.
شهردار برازجان یادآور شد: مبانی و سیاست‌های کلی ارایه راهکارهای ساماندهی ترافیکی محدوده مورد مطالعه شامل اولویت زیست‌محیطی، اولویت پیاده‌روها، حمل و نقل همگانی، بهبود شرایط ترافیکی شهر، مدیریت پارکینگ‌های شهری، مدیریت سامانه تاکسیرانی، مدیریت سامانه اتوبوسرانی، مدیریت کاربری‌ها و حفظ هویت شهری است.
حسین‌آبادی عنوان کرد: استفاده مناسب و بهینه از پیاده‌روها و سواره‌روها از مهم‌ترین اولویت‌ها برای ساماندهی ترافیک در شهر است که امیدوار هستیم با حساسیت بیشتر توسط مردم عملی شود.
وی افزود: به منظور اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی در برازجان اقدامات لازم انجام شده و راهنمایی و رانندگی همکاری مناسبی داشته است.
کارشناس ارشد راهنمایی و رانندگی برازجان نیز خاطرنشان کرد: برای رفع نقاط پرترافیک و کاهش تصادفات برنامه‌های خوبی اندیشیده‌ایم.
نصرالله اخلاقی اذعان داشت: تعامل شهرداری با راهنمایی و رانندگی برازجان خوب و مناسب است و به نظر می‌رسد امسال بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول