اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد لرستان:

نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم تاثیرگذار است.

نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم تاثیرگذار است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با تاکید بر همکاری و همراهی رسانه‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس، گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در عرصه فعالیت‌های اطلاع‌رسانی مرتبط با روند برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است.
وی حضور گسترده مردم را نشانه مردمی بودن نظام و نقش محوری مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: حرکت هوشمندانه مردم در انتخابی اصلح و آگاهانه مانع از تحقق توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف و نفاق در کشور می‌شود.
حجت‌الاسلام اسماعیلیان اطلاع‌رسانی مناسب، شفاف و متناسب با واقعیت‌ها را عامل اصلی افزایش دانش و بینش مردم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید با توجه به اصل مهم امانتداری و رعایت اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزهای دینی، فعالیت هدفمند و موثری را در عرصه اطلاع‌رسانی وقایع و رویدادهای مرتبط با انتخابات انجام دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: فضای لازم برای برگزاری انتخابات رقابتی و سالم، حاکم شدن امنیت، آرامش و اعتماد عمومی در جامه است، که در این میان نقش رسانه‌ها برای فراهم کردن شرایط و فضای مناسب انتخاباتی، بسیار قابل توجه و چشمگیر است.
حجت‌الاسلام اسماعیلیان یادآورشد: توجه به این اصل مهم و تلاش برای ایجاد فضای امن و سالم در جامعه، اقدام مهم رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات نماد اقتدار سیاسی، اجتماعی و بصیرت مردم است، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات همواره موجب تقویت امید و خودباوری در جامعه و یاس دشمن در مسیر مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: حضور گسترده، هوشمندانه و آگاهانه مردم در انتخابات به عنوان حرکتی حماسی در تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از عوامل موثر در این زمینه، فعالیت منطقی و هدفمند رسانه‌ها در بصیرت افزایی جامعه است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول