اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آسارا خبر داد

برگزاری انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در آسارا

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارای کرج از انتخاب اعضای هیئت‌ اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این منطقه خبر داد و گفت: با انجام این مهم آخرین مراحل اجرای انتخابات نیز در آسارا انجام شد.

برگزاری انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در آسارا
محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات، هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور باید از میان افراد مورد وثوق مردم، امین و امانت‌دار انتخاب شوند که این ویژگی‌ها در زمان انتصاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در آسارا مورد توجه ویژه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: گزینه‌های مختلفی برای انجام این وظیفه مهم به بخشداری آسارا پیشنهاد شد، اما با توجه به اهمیت آرا و نحوه برگزاری انتخابات در نتیجه رای‌گیری کلانشهر کرج به عنوان مرکز استان البرز، چندین گروه کارشناسی نظرات خود را پیرامون گزینه‌های فوق ارائه کردند.
این مسئول ادامه داد: پس از تجمیع نظرات بالاخره هشت نفر به عنوان معتمدین اصلی و معتمد علی‌البدل با رای گیری مخفی در بخشداری کرج انتخاب شدند.
به گفته محمدی اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در آسارای کرج عبارتند از مرتضی لادن‌چهر، نعمت الله خدری، خسرو حبیبی، حسین ملایی، داود فلاح، سیدیحیی جعفری، مجتبی غلامی و غلامرضا جلالی.
 
*هدف برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری منظم و پرشور نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط کشور در حال حاضر بسیار حساس است و با توجه به دسیسه‌های دشمن همه مردم باید در انتخابات حضوری فعال داشته و پاسخ تحرکات ضد انقلاب را با رای بالای خود بدهند.
وی تاکید کرد: هدف هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور به ویژه در کرج ایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.
این مسئول در پایان تاکید کرد: برای تحقق این مهم تمام دست‌اندرکاران انتخابات در آسارای کرج طی چند ماه اخیر تلاش بسیاری داشته و با توجه به بصیرت و درک بالای مردم ایران به طور قطع انتخاباتی بسیار پرشور و حداکثری در این منطقه خواهیم داشت.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول