اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فتنه سال 88

کشتی‌ نجات ائمه امواج فتنه‌ها را در هم شکست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مطابق فرمایش حضرت علی‌(ع) که می‌فرمایند امواج فتنه‌ها را با کشتی‌های نجات که اهل‌بیت(ع) هستند در هم شکنید، در فتنه سال 88 نیز اقتدا به سرور و سالار شهیدان بود که بار دیگر به یاری انقلاب اسلامی ایران برآمد.

کشتی‌ نجات ائمه امواج فتنه‌ها را در هم شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری بعدازظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و فرمانداری‌ها که در سالن همایش‌های صدا و سیمای اصفهان برگزار شد اظهار داشت: در مقابله با فتنه سال 88 اصفهانی‌ها پیشتاز بودند و حماسه‌ای خلق کردند که زمینه‌ساز حضور میلیون‌ها مسلمان انقلابی در سراسر کشور، خلق حماسه نهم دی و برچیده شدن بساط فتنه‌گران شد.
وی با بیان اینکه در دهه نخست پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنان به اشکال مختلف مانند ایجاد شورش، ترور و تحمیل جنگ هشت ساله به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی ایران آمده بودند، تصریح کرد: با عنایت خدا، رهبری امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم بود که فتنه‌ها یک پس از دیگری پشت سر گذاشته شد و دشمنان به ماهیت فرهنگی انقلاب ما پی بردند و به همین دلیل در دو دهه بعد با جنگ نرم به مبارزه با ارزش‌های انقلاب برخاست.

*در نهم دی‌ماه دشمن با رخنه سیاسی در بین خواص به میدان آمد
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به هشدار همیشگی رهبر معظم انقلاب درباره هجمه و شبیخون فرهنگی دشمن تاکید کرد: دشمن با عقبه و پیاده‌ نظامی که در کشور ایجاد کرده بود، رخنه در بین خواص از لحاظ سیاسی و با پرونده تقلب در انتخابات به میدان آمد تا انتخابات کم‌نظیر سال 88 را که بیش از 85 درصد مردم مسلمان و متحد ایران در آن شرکت کردند را خدشه‌دار و مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد.
وی ادامه داد: اما یک بار دیگر عاشورای اباعبدالله حسین (ع) به حمایت از ارزش‌های انقلاب برخاست و مردم اصفهان با برافراشتن پرچم امام حسین(ع) در هشتم دی‌ماه به میدان آمده و همچون سیل خروشانی خار و خاشاک فتنه‌گران را از سر راه انقلاب اسلامی دور کردند.
عسگری با اشاره به دیگر فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره نهم دی گفت: رهبر معظم انقلاب در این‌ با ره فرمودند که حماسه 9 دی یک قله فراموش ناشدنی و حرکت برخاسته از بطن مردم و از روی بصیرت، آگاهی و معرفت است، 9 دی شناختن موقعیت و حضور در لحظه مورد نیاز و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی بود.
وی ادامه داد: مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها لازم است در برنامه‌ریزی‌های خود توجه داشته باشند یاد و خاطره شهدای نهم دی‌ماه را نیز گرامی دارند زیرا این افراد بسیار مظلومانه شهید شدند و در آن فضای غبارآلود اسمی از آنها به میان نیامد.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان کوتاهی کردن در تبیین ابعاد فتنه 88 را گناهی نابخشودنی داست و بیان داشت: سازمان‌های مختلف وظیفه دارند با برگزاری مراسم ویژه و دعوت از سخنرانان متبحر حوزوی و تحلیل‌گران سیاسی و تبلیغات مناسب در این زمینه از فرصت باقی‌مانده برای آگاهی دادن به اقشار جامعه کمک بگیرند و از رسانه‌های ملی و مکتوب استفاده لازم را ببرند و در این راه روابط عمومی‌ها نقش ویژه دارند.
وی اضافه کرد: این موضوع ادا کردن حق انقلاب است و رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود و در دیدار با اعضای ستاد نهم دی‌ماه 26 مورد به حماسه نهم دی اشاره داشتند که اهمیت این روز را نشان می‌دهد.
عسگری در ادامه به اهمیت برنامه‌های 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ولادت نبی مرم اسلام مصادف شده است و آغازین روزهای دهه فجر نیز با سال روز امامت حضرت ولی عصر (عج) هم‌زمان است.
وی افزود: به دلیل این تقارن‌ها روابط عمومی سازمان‌ها رسالت سنگین‌تری در برگزاری جشن‌های باشکوه این دهه و ترویج فرهنگ ناب انقلاب دارند و در این راه نباید از ارائه عملکرد نظام جمهوری اسلامی در سی سال گذشته به شکلی هنرمندانه و تأثیرگذار غافل باشند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان بابیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه رسالت کشور ما را سنگین‌تر می‌کند، تاکید کرد: کشور ایران به عنوان ام‌القری الگوی کشورهای اسلامی است و اصفهان نیز الگویی برای کل کشور است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جایگاه اصفهان را در بخش حوزوی، دانشگاهی، کار، صنعت و هنر بسیار مهم توصیف کرده‌اند بنابراین رسیدن به قله‌های رفیع در همه عرصه‌ها  باید هدف اصلی ما قرار گیرد.
عسگری لازمه کار فرهنگی را ایجاد عقبه فرهنگی و استفاده از کارشناسان داخلی و خارجی سازمان تبلیغات دانست و تصریح کرد: اگر همه همت خود را برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر معطوف کرده و با هم‌دلی و صمیمیت به میدان آییم حاصل آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و بسترسازی برای انتخابات آینده مجلس است، زیرا دشمن در نظر دارد همان برنامه‌های قبلی را برای انتخابات انجام دهد که لازم است با هوشیاری و روشنگری به مقابله با آن پرداخت.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول