اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌باهنر ‌در ‌نشست ‌اصولگرایان ‌کهگیلویه و بویراحمد:

سونامی 9 دی فتنه‌ها را صاف کرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: فتنه‌گران از 22 خرداد سال 88 و همزمان با شکست در انتخابات با نسخه‌ای که استکبار جهانی برای آن‌ها پیچیده بود مقدسات اسلام و ارکان نظام اسلامی را مورد هجمه قرار داده بودند تا این‌که سونامی 9 دی آمد و همه فتنه‌ها را صاف کرد.

سونامی 9 دی فتنه‌ها را صاف کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا باهنر عصر امروز در نخستین نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات مجلس نهم موضوع مهم سیاسی است که پیش رو داریم و مردم نیز با انتخابات آشنایی دیرینه داشته و اهمیت انتخابات را بهتر از هر کسی می‌دانند و به وظیفه شرعی و ملی خود در انتخابات عمل می‌کنند.
این عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایی عنوان کرد: این انتخابات یک سری شرایط عمومی و همین‌طور شرایط خاص را دارد و تصور ما این است که مجلس نهم به دلیل برگزاری پس از انتخابات 88 و فتنه شکل‌ گرفته در آن و هم از نظر نتیجه متفاوت‌تر از انتخابات‌های گذشته است.
باهنر ابراز داشت: این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است که در آن یک عده خود فروخته و خودمحور تلاش کردند شیرینی شکوه و عظمت حضور 40 میلیونی مردم را در ذائقه آن‌ها تلخ کرده و از قبال آن تهمتی ناروا را به نظام اسلامی نسبت دهند.
وی با بیان این‌که انتخابات‌های زیادی در گذشته داشته‌ایم که نتیجه آن‌ها روشن بوده است، تصریح کرد: اما آن‌ها می‌خواستند به مردم القا کنند رای مردم چیز دیگری بوده که از صندوق بیرون آمده، که ممکن است به ظاهر حرف ساده‌‌ای باشد ولی داستان چیز دیگری بوده است.
باهنر افزود: یک عده در آن انتخابات به این توهم رسیده بودند حالا که در انتخابات شکست خورده‌اند درگیری را به سطح خیابان‌ها بکشانند و این بهانه را داشته باشند که تقلب شده است و خواب‌هایی دیده بودند که با این فشارها نتیجه را تغییر دهند.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استکبار در طول سه دهه گذشته راه‌هایی را رفته بود که انقلاب را یا محدود کرده و یا منزوی و منکوب کند که جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی از این دست دشمنی‌ها بوده و باید گفت دشمن از همان ابتدا قسم خورده بود که یک روز هم دست از توطئه علیه این نظام و مردم برندارد.
باهنر به وضعیت ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز نظام اسلامی ما در منطقه به وضعیتی رسیده که هیچ کس تصور آن را نمی‌کرد و بیداری اسلامی نیز برگرفته از تفکرات امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری است که ادامه همان پیشرفت‌هاست.
وی گفت: بیداری اسلامی کنونی مستکبرین را از سریر قدرت بیرون می‌کشد که این به نفس مسیحایی امام و اسلام برمی‌گردد و اتفاق کوچکی نیست چرا که مستکبرین ناخواسته در قرن 21 قربانی دین‌خواهی مردم شده‌اند.
باهنر در ادامه ابراز داشت: مردم پس از گذشت 30 سال از عمر انقلاب 40 میلیون رای می‌دهند و دشمن به این دلیل می‌خواست ‌ارتباط‌ میان نظام و مردم را مخدوش کرده و تفرقه ایجاد کنند.
وی به اقدامات فتنه‌گران در آن دوران اشاره کرد و گفت: یک روز گفتند تقلب در انتخابات صورت گرفته و روز دیگر 13 آبان را با شعارهای انحرافی مورد هجمه قرار دادند و در این روز می‌خواستند برای آمریکا شریک درست کنند که شعار مرگ بر چین و مرگ بر شوروی سر دادند.
باهنر اضافه کرد: روز دیگر شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند و و با شعار زنده باد ایران این هنجار را نیز شکستند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه افزود: باز هم جلوتر رفته و این بار به عاشورا و کربلا رسیدند و همانند لشکریان عمر سعد هلهله کردند، شمشیرها را تیز کردند و نیزه‌ها را آغشته به زهر کین کردند و علیه عاشوراییان حرکت کردند.
این نماینده اصولگرای مجلس گفت: در روز عاشورا حرمت عاشورا را شکستند که البته این هزینه‌های سنگینی بود که به نظام تحمیل کردند که در پس آن حماسه 9 دی خلق شد.
وی با بیان این‌که برخی می‌خواهند خود را وارث 9 دی جا بزنند، افزود: این‌ها بدانند که این روز از آن هیچ گروه و جریانی نیست چرا که این روز تجلی وحدت امام و امت بود.
وی گفت: در این روز یک سونامی به وجود آمد و همه فتنه‌ها را صاف کرد و این که رهبری می‌گوید این حماسه باید زنده بماند به همین دلیل است.
باهنر افزود: سال‌گشت 9 دی را گرامی می‌داریم و معتقدیم نباید با آن شعاری برخورد شود چرا که این روز عمق شعور مردم را نشان داد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول