اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

بصیرت عامل پیروزی ملت ایران در حماسه 9 دی بود

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه علمیه قم گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی ملت بزرگ ایران در فتنه 88 بصیرت، هوشیاری، وحدت و تبعیت از ولایت بود.

بصیرت عامل پیروزی ملت ایران در حماسه 9 دی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی پوررمضان بعدازظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و بسیجیان شهر باباحیدر در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: حماسه 9 دی نشان‎دهنده شعور بالای یک ملت در پاسداری از اعتقادات و ارزش‎های دینی و اسلامی است.
وی افزود: شرکت‎کنندگان در تظاهرات میلیونی روز 9 دی، با ولایت تجدید بیعت کردند و این بیعت را به گوش جهانیان رساندند.
پوررمضان با بیان اینکه حماسه 9 دی متعلق به قشر خاصی از جامعه نبود، گفت: چراکه تمامی اقشار جامعه از بزرگ و کوچک، زن و مرد و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار در صحنه حاضر شدند.
این استاد دانشگاه حضور عاشقانه مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را برگرفته از روح و علاقه وافر به ولایت برشمرد و گفت: حرکت‌های انقلابی ملت ایران به‌عنوان الگوی جوامع اسلامی در دنیا مطرح شده و موج بیداری اسلامی نمونه بارزی از این الگوسازی در عرصه بین‎الملل است.
وی حماسه نهم دی‌ماه را تجدید بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: دشمن برنامه‌های چند ساله خود را که برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی طراحی کرده بود، می‌خواست در این فتنه عملیاتی کند.
پوررمضان افزود:‌ عوامل فریب‎خورده یا خود‌فروخته همنوا با استکبار جهانی به میدان آمدند و این بار مستقیم به مبارزه با فرهنگ غنی عاشورا پرداختند که با هوشیاری ملت ایران و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نقشه‌های شوم آنان خنثی و توطئه‌گران رسوا شدند.
وی مهم‌ترین عامل پیروزی ملت بزرگ ایران در این فتنه را بصیرت، هوشیاری، وحدت و تبعیت از ولایت دانست و گفت: تازمانی که ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه ثابت قدم باشد، استکبار جهانی نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.
این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی‌ماه، وزن‌کشی مردم‎سالاری از یک سو و ممزوج شدن نفاق و استکبار از سوی دیگر بود، گفت: نبرد هشت‌ماهه ملت ایران در سال 88 همانند نبرد هشت ساله‌اش با همه صاحبان زر و زور و تزویر بود، اما آنچه پوزه آنان را به خاک مذلت مالید مردم‎سالاری دینی بود.
وی ادامه داد: ملتی که آمده بودند مجددا تکرار کردند که راه امام حسین(ع)، مردم سالاری دینی و انقلاب اسلامی از یک جاده می‌گذرد و در این راه هیچ اراده‌ای نمی‌تواند از بازتولید تفکر عاشورایی جلوگیری کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول