اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

9 دی روز تجلی بصیرت ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان واقعه مهم 9 دی را روز تجلی بصیرت ملی خواند و گفت: مردم ولایتمدار ایران در روز 9 دی به جهانیان ثابت کردند که در روزهای سخت و حساس ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند و برای حفظ نظام تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

9 دی روز تجلی بصیرت ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی و پشتیبانی از برنامه‌های مردمی حماسه 9 دی که در فرمانداری اردکان برگزار شد با توصیف این واقعه مهم تاریخی به روز تجلی بصیرت ملی اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از انتخابات 88 منتظر به بار نشستن فتنه‌انگیزی فتنه‌گران بود و برای شکست نظام برنامه‌ریزی سنگینی انجام داده بود.
امام جمعه اردکان هوشیاری مردم را رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران در روز 9 دی به جهانیان ثابت کردند که در روزهای سخت و حساس ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند و برای حفظ نظام تا پای جان ایستادگی می‌کنند.
امام جمعه اردکان اضافه کرد: ملت ایران در یک حضور باشکوه و میلیونی ارادت خود را به نظام و ولایت نمایش داده و با خلق حماسه نهم دی‌ماه دشمنان را منکوب و سرگردان کردند.
امام جمعه اردکان تصریح کرد: مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران به پاس عنایت الهی که در قالب بصیرت و تشخیص حق از باطل به آنان عطا شد سالروز این حماسه را گرامی خواهند داشت.
فرماندار اردکان نیز در این نشست با بیان اینکه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: به منظور آگاهی‌بخشی به مردم و نسل جوان باید وقایع پس از انتخابات 88 موشکافی و تحلیل شود تا همگان از نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی آگاهی پیدا کنند.
احمد کمالی همچنین به جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر آسیب‌شناسی بروز فتنه 88 همچنین نقش ولایت مطلقه فقیه در حفظ نظام و هدایت مردم و کشور باید در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها مورد مطالعه قرار گیرد.
برگزاری تجمع بزرگ مردمی در محل مصلی پس از قرائت نماز جمعه و گردهمایی دانشجویان دانشکده فنی شهید بهشتی از جمله تصمیمات مهم این نشست بود .
برپایی نمایشگاه بصیرت در محل نگارخانه شفق نیز از دیگر برنامه‌های روز میثاق امت با ولایت خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول