اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

9 دی تبلور بصیرت مردم در برابر فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی 9 دی را تبلور باورهای دینی مردم به نظام اسلامی دانست و گفت: 9دی تبلور بصیرت و غیرت مردم در برابر فتنه‌گران بود.

9 دی تبلور بصیرت مردم در برابر فتنه‌گران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند قهرمان رشید ظهر امروز در شورای هماهنگی ثبت‌احوال خراسان جنوبی به حضور مردم در حماسه پر شور 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: 9 دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و درس عبرتی برای دشمنان نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه 9 دی تبلور بصیرت مردم در برابر فتنه‌گران بود، افزود: 9 دی با هوشیاری و بصیرت مردم نقشه دشمنان نظام را خنثی کرده و تبلور اعتقادات و باورهای دینی مردم بوده است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حماسه 9 دی در انقلاب اسلامی جاودان و پایدار ماند، تصریح کرد: حماسه بزرگ مردمی در 9دی کمر استکبار را شکست و تجلی و قدرت انقلاب اسلامی را به دشمنان نظام نشان داد.
رشید با اشاره به اینکه اگر لحظه‌ای از خدا و قرآن جدا شویم به دام دشمنان می‌افتیم، گفت: در فتنه سال 88 همانطور که مردم نظاره‌گر بودند، دیدند کسانی که علم فقیه داشته و سوابق عالی در نظام انقلاب اسلامی داشته به خاطر جدایی از قرآن و خدا به دام دشمنان افتاده و فتنه‌های داخلی را هدایت کردند.
وی با بیان اینکه هیچ وقت فتنه‌ها تمام شدنی نیست، تصریح کرد: در تاریخ اسلام فتنه‌های زیادی وجود داشته است ولی با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری قاطعانه این فتنه‌ها خنثی شده است و دشمنان به اهداف خود نرسیده‌اند.
استاندار خراسان جنوبی فتنه سال 88 را از طرف کسانی دانست که خودشان در دولت‌ها بوده‌اند و افزود: کسانی که ادعای تقلب بزرگ در انتخابات کردند خودشان در دولت‌های قبلی بوده و سردمدار این مباحث بوده‌اند.
رشید انتخابات مجلس را بسیار سخت دانست و گفت: دشمنان تمام توان خود را برای برهم زدن این انتخابات به کار گرفته و امید است مردم همچنان مانند گذشته با بصیرت و آگاهی خود نقشه دشمنان را خنثی کنند.
وی با اشاره به اینکه ثبت احوال یکی از دستگاه‌هایی بوده که قدمت دیرینه دارد، اظهار داشت: ثبت احوال به طور کلی از جایگاه مهمی برخوردار است و بدون تردید یکی از سازمان‌هایی است که ارتباط مستقیم با مردم دارد.
رشید وظایف ثبت‌احوال را بسیار زیاد و مهم دانست و گفت: اهمیت ثبت‌احوال برای همه آشکار و بارز است و باید همه دستگاه‌ها هماهنگی خاصی با این دستگاه داشته باشند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تمام خدمات و وظایف به نحو احسن و بدون نقص انجام شود، افزود: اگر وظایف با نقص و مشکل باشد بسیاری از سیاست‌ها در مراجع مختلف با مشکلات مواجه می‌شود.
رشید خدمت‌رسانی به موقع و شایسته به مردم را از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی و ثبت احوال دانست و تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها وظیفه خود را نسبت به مردم انجام دهند ولی ثبت احوال از اهمیت بالاتری برخوردار است.
وی نوع برخورد، پاسخ به مردم و مدیریت زمان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: ارائه خدمات به نحو احسن از مهم‌ترین وظایف ثبت احوال است که باید جدی گرفته شود.
استاندار خراسان جنوبی تعامل و همکاری را بین دستگاه‌ها بسیار مهم دانست و افزود: امروزه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این امر مهم جدی گرفته شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول