اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

نهضت مطالعه مفید بصیرت‌افزایی مداوم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید و اشاعه این فرهنگ در جامعه کمک به تداوم و استمرار بصیرت و آگاهی عمومی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان است.

نهضت مطالعه مفید بصیرت‌افزایی مداوم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان در محل فرمانداری بشرویه اظهار داشت: در اهمیت کتاب و کتابخوانی همواره بیان مطلب شده است، اما در ایران اسلامی که مزین به نام یک انقلاب اسلامی و فرهنگی است انتظار مطالعه و گرایش به این سمت بیشتر است.
وی ادامه داد: در حالیکه همواره در معرض توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان داخلی و خارجی قرار داریم، افزایش سطح آگاهی‌ها در برابر هجوم تبلیغاتی رسانه‌های استکباری نقش مهم و حیاتی دارد.
پورسلطانی در اهمیت کتابخوانی و مدیریت آن تحت عنوان مطالعه مفید ادامه داد: همواره از تأکیدات رهبر انقلاب مطالعه مفید است و این به آن معناست که نوع مطالعه می‌تواند مسیر زندگی هر فرد را تغییر دهد و اینکه بگوییم هر کتابی و مطلبی ارزش خواندن را دارد درست نیست.
فرماندار بشرویه با اشاره به وجود کتاب‌های ضاله یادآور شد: در اسلام مطالعه چنین کتاب‌هایی حرام است و با تشکیل این کمیته می‌توان ایجاد یک سیر مطالعاتی مفید در کتابخانه‌های کشور و به تبع آن شهرستان را نوید داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه نیز در این جلسه تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید را حرکتی در راستای آرمان‌های فرهنگی انقلاب در افق 1404 عنوان کرد و یادآور شد: مهم‌ترین هدف از این برنامه فرهنگی ایجاد ارتباط بیشتر بین نهادها و ادارات و مردم با کتابخانه‌هاست تا از این طریق از لحاظ کمی میزان مشارکت و حضور در کتابخانه‌ها افزایش یابد و هم به لحاظ کیفی نقطه‌نظرات و پیشنهادات و استمرار همکاری‌ها بتوان مطالعه مفید و ارزشمند را مشخص کرد.
محمود کاظم‌زاده با اشاره به راه‌اندازی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور با همین هدف ادامه داد: در این شبکه هر ماه بنا به مناسبت‌ها و برنامه‌های ماهانه، کتاب‌هایی برای مخاطب توصیه می‌شود و در معرض مسابقه قرار می‌گیرد که به آگاهی و بصیرت مخاطب کمک کند.
وی به بیان نمونه‌هایی از همکاری‌های بین نهادی این اداره با دیگر نهادهای سطح شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: تمامی این فعالیت‌ها به توسعه میزان کتابخوانی در شهرستان منجر شده است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه در ادامه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در طول هفته کتاب پرداخت.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته نهضت مطالعه مفید به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در تبیین و فعالیت موفق کمیته پرداختند.
در پایان این جلسه فرماندار و تمامی اعضای کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان عضو شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول