اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

9 دی انعکاس روحیه دین‌مداری و ولایت محوری بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار گفت: 9 دی یک انعکاس روحیه دین‌مداری، ولایت‌محوری و هویت انقلابی ملت شریف ایران اسلامی بود.

9 دی انعکاس روحیه دین‌مداری و ولایت محوری بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل جمشیدی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی‌‌ماه، اظهار داشت: نهم دی‌ماه انعکاس روحیه دین‌مداری، ولایت محوری و هویت انقلابی ملت شریف ایران اسلامی بود که در سایه‌سار روشنگری‌های ولی امر مسلمین، فتنه‌گران و نااهلان را بر جای خود نشاندند.
فرماندار شهرستان بیجار با بیان اینکه خلق این حماسه بزرگ، پیام مهمی برای همه دنیا و فتنه‌گران داشت، افزود: ملت بزرگ ایران در این روز بزرگ پیام عمیق خود را در اعلام وفاداری و میثاق با ولایت فقیه با صدایی رسا طنین‌انداز کردند و تن تمامی فتنه‌گران و دشمنان نظام را به لرزه انداختند.
جمشیدی تأکید کرد: ملت رشید ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌های دشمنان نظام بیدار و هوشیار هستند و در دفاع از قرآن، اسلام، ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت فقیه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.  
وی عنوان کرد: صبر، استقامت و ایستادگی ملت غیور ایران در دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خصوص دوران هشت ساله دفاع مقدس به دنیا ثابت شده است.
فرماندار شهرستان بیجار خاطر نشان کرد: حرکت عظیم ملت غیور ایران اسلامی در نهم دی نشانگر بصیرت ملت مسلمان ایران بود.
جمشیدی در ادامه بیان داشت: مردم ایران اسلامی هرگاه نسبت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشات گرفته از فرهنگ غنی عاشوراست احساس خطر کنند، در صحنه حاضر شده و به صورت همه جانبه از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.
به گفته وی، گرامیداشت این مهم و پاسداشت حماسه‌ای که در این روز تاریخی صورت گرفت، یک وظیفه همگانی است که باید به صورت پایدار صورت گیرد.
فرماندار شهرستان بیجار در پایان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، یادآور شد: مردم هوشیار ما با حضور پرشور در انتخابات پاسخ دشمنان را خواهند داد و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و نظام‌مند که نماد دیگری از مدنیت اسلامی در کشور ما است را ثابت خواهند کرد که همچنان به آرمان‌های این نظام مقدس پایبند هستند.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول