اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

احداث 648 واحد مسکن مهر در تکاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 648 واحد مسکن مهر آپارتمانی در شهرستان تکاب در حال ساخت است.

احداث 648 واحد مسکن مهر در تکاب
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در نشست شورای مسکن تکاب اظهار داشت: طرح مسکن مهر طرحی عظیم در کشور است که به منظور تأمین مسکن اقشار کم درآمد و جوان جامعه اجرا می‌شود.
وی افزود: موفقیت در اجرای طرح مسکن مهر با مشارکت مردم محقق می‌شود و این طرح نیز نیاز به همت ملی دارد.
محبت‌خواه پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و روند اجرای این طرح را در این شهرستان قابل قبول خواند و گفت: اعطای تسهیلات بانکی به بافت‌های فرسوده با نرخ چهار درصد گام مهمی در راستای رفع مشکل مسکن است.
وی ادامه داد: شرکت‌های تعاونی مسکن برای بهره‌مندی از یارانه مسکن که در راستای کمک به این طرح ملی اختصاص یافته است مستندات و مدارک لازم از روند اجرای کار را ارائه دهند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 648 واحد مسکن مهر آپارتمانی در شهرستان تکاب در حال ساخت است و این شهرستان در احداث مسکن خود مالکی مقام اول را در سطح استان به خود اختصاص داده است.
فرماندار تکاب در ادامه این نشست با گزارش وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان گفت: در حال حاضر 396 واحد مسکن مهر از محل تفاهم‌نامه سه جانبه با تسهیلات 25 میلیون تومانی در چهار طبقه تمام صنعتی، 192 واحد مسکن مهر فرهنگیان با تسهیلات 25 میلیون تومانی به صورت تمام صنعتی و 60 واحد محلی با تسهیلات 22.5 میلیون تومانی به صورت نیمه صنعتی و 782 واحد مسکن مهر خودمالکی با تسهیلات 20 میلیون تومانی در حال ساخت است.
فرماندار تکاب با بیان اینکه مجموع اعتبار مسکن مهر در قالب آپارتمان‌های خودمالکی 32 میلیارد تومان است گفت: ساخت مسکن 396 واحدی برای نخستین بار به صورت تمام صنعتی در یک شهر کوچک در استان آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول