اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان ابراز امیدواری کرد

تحقق تعهد مسکن مهر همدان تا پایان سال

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: در ماه گذشته 4 هزار و 800 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح شده که امیدواریم بتوانیم تعهد 6 هزار و 80 واحدی خود را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

تحقق تعهد مسکن مهر همدان تا پایان سال
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق پیش از ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان با بیان اینکه حجم فعالیت‌هایی که در بخش مسکن شهرستان صورت گرفت بسیار چشمگیر است، افزود: تأمین مسکن چه در شهرهای زیر 25 هزار نفر و چه در روستاها و شهرها انقلابی در بخش مسکن بود که در کشور و در استان همدان رخ داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد به ثمر نشستن مسکن مهر در شهرها هستیم، افزود: این حجم وسیع تأمین مسکن در شهرها حاصل همکاری و همدلی است و دستگاه‌های خدمات رسان نیز همکاری خوبی داشتند به طوری که بدون اعتبار پیش رفتند.
فرماندار شهرستان همدان ادامه داد: در ماه گذشته 4 هزار و 800 واحد افتتاح شده است و امیدواریم که بتوانیم تعهد خود که تا پایان سال 6 هزار و 80 واحد است را طی موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.
وی با بیان اینکه مسکن سازی موجب ایجاد اشتغال شده است، افزود: نظام مهندسی نیز در احداث مسکن‌های مهر بسیار همکاری کرد و این مهم از چند منظر دارای اهمیت است.
قهرمانی‌مطلق در ادامه یادآور شد: در شهر مریانج 285 واحد با مالکان عقد قرارداد صورت گرفته است که در قالب خودمالکین و اعطای وام 20 میلیون تومانی به آنها صورت گرفته است.
وی تأکید کرد: مسکن مهر امید اکباتان نیز باید هر چه زودتر آماده‌سازی شود تا خدمات چهارگانه نیز به آنها ارائه شود تا هر چه سریع‌تر به مالکان تحویل داده شود.
فرماندار شهرستان همدان در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز می‌توان گفت که روند مسکن مهر در مشاغل آزاد  نیز روند قابل توجهی را پیدا کرده چرا که در مدت زمان گذشته نارضایتی‌هایی ایجاد کرده بود اما اکنون با برنامه‌ریزی‌ و مدیریت درست رفع شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول