اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال انجام می‌شود

افتتاح 64 واحد مسکن مهر در آزادشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: 64 واحد از سایت مسکن مهر شهرستان آزادشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

افتتاح 64 واحد مسکن مهر در آزادشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن مهر شهرستان از تسریع در روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر در سطح شهرستان و مناطق تابعه خبر داد.
وی اظهار داشت: انشعابات آب، برق و گاز سایت مسکن مهر نگین‌شهر هم به منظور سهولت و تسریع در کار کارکنان موقتا وصل می شود.
فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: در شهر نوده‌خاندوز و با همکاری تعاونی مسکن این شهر و مساعدت بنیاد مسکن شهرستان آزادشهر عملیات ساخت و ساز و آماده‌سازی 24 واحد انجام شود.
دهنوی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در نقاط مختلف استان و ایران اسلامی تصریح کرد: خانه‌دار شدن مردم از دغدغه‌های مسئولان ما بود و جزء اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه به برکت نظام، این اتفاق فرخنده و مبارک صورت گرفته لذا شایسته است همچون همیشه شکرگزار خداوند و قدردان مسئولان باشیم.
فرماندار شهرستان آزادشهر همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمینه و بستر مناسب باید برای مشارکت فعال مردم در انتخابات آینده از سوی مسئولان فراهم شود.
دهنوی گفت: عزم و اراده مسئولان این شهرستان این است که انتخابات را در نهایت سلامت و اطمینان برگزار کنیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: در برگزاری انتخابات مجلس نهم با اجرای دقیق مقررات و قانون انتخابات به دنبال جلب اعتماد و اطمینان مردم هستیم.
فرماندار شهرستان آزادشهر در پایان اذعان داشت: تلاش مسئولان اجرایی انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و امانتداری از آرای مردم است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول