اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

110 هزار واحد مسکن مهر در رباط کریم در دست احداث است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: 110 هزار واحد مسکن مهر در رباط کریم در دست احداث است.

110 هزار واحد مسکن مهر در رباط کریم در دست احداث است
 به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در نشست شورای مسکن این شهرستان اظهار داشت: امروزه توجه به ساخت مسکن و تأمین نیازهای مردم یکی از مهمترین ضروریات به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: مسئولان باید تمرکز بیشتری را نسبت به ساخت مسکن داشته باشند تا بتوانیم در آینده پاسخگوی نیاز جمعیت به مسکن باشیم.
این مسئول با تأکید بر اینکه دولت نهم و دهم اقدامات بسیار شایسته‌ای را درباره ساخت مسکن و راه‌اندازی مسکن مهر انجام داده است، تأکید کرد: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است اما باید شتاب بیشتری را به خود بگیرد.
سلیمان پور اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در مسیر ساخت مسکن مهر انجام داد ارائه خدمات شهری است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.
وی ادامه داد: تنها ساخت مسکن نمی‌تواند دغدغه مردم را کاهش دهد لذا باید تمام امکانات شهری از قبیل آب، برق، ‌گاز و تلفن نیز تأمین شود.
این مسئول گفت: هنگامی که مردم در این خانه‌ها اسکان پیدا می‌کنند دیگر نباید دغدغه خدماتی مانند آب و برق را داشته باشند لذا باید زیرساخت‌های اساسی در این زمینه با جدیت بیشتر انجام شود.
سلیمان پور گفت: خدماتی همچون فضاهای سبز، ایجاد مراکز فرهنگی و هنری و همچنین مراکز آموزشی نیز باید در اولویت قرار گیرد تا خانواده‌ها با مشکل مواجه نشوند.
وی گفت: ایران به یک کارگاه بزرگ ساخت و تولید مسکن تبدیل شده است که توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند.
فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: توسعه ساخت مسکن مهر در این شهرستان مستلزم توجه بیشتر مسئولان بوده تا با ارائه خدمات بتوانیم شتاب بیشتری را در زمینه ساخت مسکن مهر در این شهرستان داشته باشیم.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول