اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

رادیو بی‌سیم ستاد بحران رفسنجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و مسئولان محلی رادیو بی‌سیم ستاد بحران شهرستان رفسنجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رادیو بی‌سیم ستاد بحران رفسنجان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از رادیو بی‌سیم ستاد بحران این شهرستان با اشاره به بالا بردن آگاهی و بصیرت مردم در زمینه انتخابات اظهار داشت: آگاهی و بصیرت اثر‌بخش است و در جامعه روان‌سازی می‌کند و انتخابات مظهر مردم سالاری است.
وی با تأکید بر صداقت مدیران گفت: مدیران از تهمت‌هایی که به آن‌ها زده می‌شود، نهراسند و اصل کار خود را با خدمت‌رسانی به مردم پایه‌ریزی کنند.
امینی‌زاده عدالت‌محوری را موجب سازماندهی در کار مسئولان دانست و تصریح کرد: هر کس برای رضای خدا کار نکند، سقوط در پی دارد.
وی از پیشرفت‌های خوب رفسنجان در تمام زمینه‌ها خبر داد و بیان داشت: آمار‌گیری نفوس و مسکن سال 90 با موفقیت همراه بود‌ و رفسنجان بعد از مرکز استان دومین شهرستان از لحاظ آماری است.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اعتبارات خشکسالی خوبی به رفسنجان تخصیص داده شده است، افزود: این اعتبارات یک میلیارد و 300 میلیون تومان است و بخش عمده آن به آب روستایی و جهاد کشاورزی و در حوزه دام صرف می‌شود.
وی در مورد کمک به بالا بردن فرهنگ از سوی رؤسای ادارات در مورد هزینه‌ها تأکید و ابراز داشت: مدیران ادارات هر چه در توان دارند به کار گیرند تا با نظر روحانیان و ائمه جمعه ‌در بحث فرهنگی جامعه سهیم باشند.
وی با اشاره به خدمت‌رسانی نهادها ‌به ویژه شهرداری با طرح‌های خوبی که اجرا می‌کند، گفت: مردم با دیدن این خدمات دل‌گرم می‌شوند و وجود امکانات خوب در شهر و گام برداشتن در راستای خدمت‌رسانی به مردم موجب نشاط در آنها می‌شود.
امینی‌زاده از آماده بودن یک‌هزار و 100 واحد مسکن مهر خبر داد و ابراز داشت: این واحدها به زودی به صاحبانش تحویل داده می‌شوند.
فرماندار رفسنجان دهه فجر را دهه زندگی‌بخش برای مردم ایران خواند و به برگزاری با‌شکوه آن تأکید و خطاب به رؤسای ادارات ابراز داشت: افتتاحیه‌ها و پروژه‌های خود را آماده کنید تا برای این دهه کلنگ‌زنی یا افتتاح ‌و موجب خوشحالی مردم شوند.
امینی‌زاده ‌به ایجاد شغل برای فرزندان خانواده شهدا اشاره و اذعان داشت: خانواده شهدا حق زیادی برگردن ما دارند و هر چه به آن‌ها خدمت کنیم، کم است و با ایجاد شغل و بیکار نگذاشتن فرزندان شهدا قدری از دینی را که به گردنمان است، ادا کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول