اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس خبر داد

تاثیر تورم حاصل از تولیدات و خدمات بر قیمت مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس گفت: تورم به وجود آمده از تولیدات و خدمات بر روی قیمت تمام شده مسکن تأثیر مستقیم داشته و این امر اجتناب ناپذیر است.

تاثیر تورم حاصل از تولیدات و خدمات بر قیمت مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس، مدیرعامل این انجمن بابیان این که هم‌اکنون بیش از 50 شخصیت حقیقی و حقوقی با اهداف خیرخواهانه با این انجمن همکاری دارند اظهار داشت: حمایت از واجدان شرایط با پرداخت اقساط ماهانه وام‌های تعهد شده و همچنین ساخت منزل مسکونی برای خانوارهای زیر پوشش در دستور کار خیران قرار دارد.
شمس ارجمندی افزود: این انجمن هیچ‌گونه دخالتی در معرفی متقاضیان مسکن به خیران ندارد و فقط بسترسازی برای انجام امور خیرخواهانه، نظیر تهیه زمین دولتی، اخذ پروانه ساختمانی،‌ تهیه طرح‌های معماری، اجرائی و نظارت بر ساخت و سازها را بر عهده دارد.
وی در پاسخ به این سئوال که چه تعداد متقاضی در نوبت دریافت واحدهای مسکونی خیرساز قرار دارند گفت: به خاطر اینکه این انجمن نسبت به ثبت نام مستقیم متقاضیان اقدام نمی‌کند، از این رو آماری در اختیار نداریم اما با استقبال خوبی که خیران از این امر کرده‌اند و آمار تقاضای خیران و مؤسسات خیریه حاکی از آن است که تاکنون در شهر شیراز بیش از 500 خانوار در لیست نوبت آنان قرار دارند.
شمس ارجمندی در ادامه تصریح کرد: تورم تأثیرات منفی خود را در شتاب پروژه‌های عمرانی و ساختمانی می‌گذارد و صنعت ساختمان به طور مستقیم با صنایع تولیدی برای تأمین مصالح مورد لزوم وابسته است.
وی افزود: از طرفی دیگر صنعت ساختمان به صنعت حمل و نقل و خدمات نیز وابستگی دارد و شکوفایی در این صنعت باعث ایجاد اشتغال‌زایی قابل توجه و تحرک بیشتر صنایع وابسته به آن می‌شود.
ارجمندی اضافه کرد: تورم به وجود آمده از تولیدات و این خدمات بر روی قیمت تمام شده تأثیر مستقیم داشته و این امر اجتناب ناپذیر است.
این مسئول ادامه داد: حل این معضل در بخش برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد اما چنانچه بخش صنعت ساختمان دچار تحول اساسی شود و به صورت به طور کامل صنعتی درآید می‌توان انتظار داشت که بسیاری از این مشکلات نیز مرتفع شود.
ارجمندی با مهم توصیف کردن برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: برگزاری هر نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی‌های موجود و شرح عملکرد گذشته می‌تواند برای برنامه‌های آینده و نیز جذب مشارکت بیشتر نیز یک اعلام باشد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: در عین حال گذشت چند سال از تأسیس این انجمن و عملکرد مناسبی که در این زمینه داشته‌ایم  به علت عدم تبلیغات وسیع در انجام امور مسکن سازی خیران، تاکنون این فرهنگ به طور کامل در بین مردم نهادینه نشده و این امر نشان دهنده  این است که باید کارهای تبلیغاتی وسیعی انجام داد و یکی از آنها شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول