اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل خراسان شمالی مطرح کرد

افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در این استان در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در خراسان شمالی
سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه هم اکنون 9 دستگاه در سطح محورهای ارتباطی استان نصب شده است، اظهار داشت: این تعداد دوربین به 20 دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: خرید 11 دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید توسط اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌‌‌های استان در دستور کار قرار دارد.
سبحانی همچنین نصب و راه اندازی 24 دستگاه تردد شمار آنلاین را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تعداد دستگاه‌ها آمار ورود و خروج وسائط نقلیه را به استان ثبت می‌کنند.
سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی همچنین نصب و بهره‌برداری باسکول‌های پلیس راه بجنورد و خرید باسکول پلیس راه شیروان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این باسکول همزمان با ساخت پلیس راه شیروان نصب می‌شود.
وی در بخش دیگری ایمن سازی 63 مدرسه حاشیه راه‌های این استان را از اقدامات این اداره کل عنوان کرد.
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایمن سازی این تعداد مدرسه از برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی است، افزود: در این راستا آموزش‌های مختلف اعم از علائم راهنمایی و رانندگی، هشدارهای ایمنی و نحوه به‌کارگیری از امکانات در سطح محورها به دانش آموزان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه بسته‌های آموزشی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این بسته‌های آموزشی شامل دفتر ایمنی، کوله ایمنی، پیک ایمنی، سی‌دی‌های آموزشی و ... بوده که در بین دانش‌آموزان این مدارس در حال توزیع است.
سبحانی هدف از اجرای این طرح را ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک در سطح مدارس ابتدایی و راهنمایی حاشیه راه‌های این استان برشمرد.
 وی همچنین کسب مهارت‌های فردی برای عبور و مرور از جاده‌ها، فرهنگ سازی ترافیکی و کاهش تصادفات را از دیگر اهداف این آموزش‌ها عنوان کرد. 
خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول