اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع رانندگان استان زنجان مطرح کرد؛

صدور قوانین متناقض از بارزترین مشکلات رانندگان بخش حمل ونقل

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع رانندگان استان زنجان گفت: صدور قوانین متناقض از مشکلات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل است.

صدور قوانین متناقض از بارزترین مشکلات رانندگان بخش حمل ونقل
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید مصطفوی سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از عوامل حمل و نقل و راهداری استان زنجان، اظهار داشت: مشارکت رانندگان در نجات کشور از مشکلات در همه عرصه‌ها موجب شده است، تا 26 آذر به عنوان روز حمل و نقل و راهداری نامگذاری شود. 
وی با بیان اینکه حمل و نقل از بخش‌های زیر بنایی هر کشور محسوب می‌شود، افزود: حمل و نقل موجب توسعه اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف شده و خود نیز همزمان با این توسعه دچار تغییر و تحول شده است. 
رئیس مجمع رانندگان استان زنجان یادآور شد: عدم استفاده از نظرات متخصصان امر، کشور را از استفاده بهینه از خدمات رانندگان به عنوان قشر زحمت‌کش بی‌بهره کرده است. 
وی صدور قوانین متناقض را از دیگر مشکلات رانندگان برشمرد و یادآور شد: کیفیت پایین آسفالت جاده‌ها و کمبود مجتمع‌های خدماتی و رفاهی نیز مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورده است. 
مصطفوی عدم همکاری در پرداخت خسارت سرقت‌ها و عدم توجه به خواسته‌های این صنف را نیز از دیگر مشکلات رانندگان عنوان کرد. 
وی با بیان اینکه با وجود همه تلاش‌های انجام شده و سختی این کار هنوز این شغل جزو مشاغل سخت محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با همه سختی‌های شغل رانندگی اما این شغل از جمله مشاغل تفریحی و گردشگری است. 
رئیس مجمع رانندگان استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بیمه را رانندگان پرداخت می‌کنند، یادآور شد: در زمان بازنشستگی کمترین میزان حقوق برای رانندگان در نظر گرفته می‌شود. 
وی قیمت بالای وسایل حمل و نقل رانندگان از جمله کامیون، اقساط سنگین و درصدهای بالا تسهیلات را از دیگر مشکلات رانندگان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه باید مسئولان بیشتر به رانندگان توجه کنند. 
مصطفوی با بیان اینکه براساس تصمیم شورای ترافیک استان تردد کامیون‌ها در کمربندی جنوبی ممنوع بوده و این امر مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: در صورت عبور رانندگان از کمربندی شمالی، برای آنان اعمال قانون می‌شود. 
وی با اشاره به قانون هدفمند سازی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: با اعمال این قانون و با افزایش قیمت لاستیک و لوازم جانبی توان مالی رانندگان کاهش یافته و افزایش ناچیز تعرفه‌ها نیز کفاف تورم موجود را نمی‌دهد. 
رئیس مجمع رانندگان استان زنجان کمبود جایگاه‌های گازوئیل در شهرستان خدابنده را از دیگر مشکلات این صنف اعلام کرد و گفت: عدم وجود محلی برای صدور کارت سلامت نیز مشکلاتی را برای رانندگان این شهرستان به وجود آورده است. 
وی از کمبود مراکز فنی خودرو در استان خبر داد و بیان داشت: مشکلات بسیاری فرا روی رانندگان است که امیدواریم با عنایت مسئولان این مشکلات حل شود. 
رئیس مجمع حمل و نقل مسافر نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات فرا روی این صنف خاطرنشان کرد: نقطه نظرات خبرگان بخش حمل و نقل در سیاست‌های کلان شهری اعمال نمی‌شود. 
حسن امیریان ادامه داد: افزایش قیمت لاستیک و لوازم جانبی و عدم ارائه تسهیلات بانکی از دیگر مشکلات رانندگان محسوب می‌شود. 
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول