اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

ایجاد بستر ایمن برای رفت و آمد سرلوحه راهداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل ایجاد بستر ایمن و سالم برای رفت و آمد مسافران در جاده ها را سرلوحه و مهم‌ترین هدف فعالیت راهداران در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر اعلام کرد.

ایجاد بستر ایمن برای رفت و آمد سرلوحه راهداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کریم هدایتی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام راهداران به گردنه‌های برفگیر و حادثه‌خیز در استان اردبیل اظهار داشت: تلاش می‌کنیم برای رفاه و آسایش مردم و تردد سهل در تمام محورها اقدامات اساسی انجام دهیم که اعزام این اکیپ‌ها به گردنه‌های پر حادثه استان نمود بارز این ادعاست.
وی به همکاری امدادگران هلال احمر در تمام مواقع، فوریت‌های پزشکی، حمل و نقل و پایانه‌ها و... در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه‌های دخیل در نظر داریم زمستانی امن و بی حادثه را پشت سر بگذاریم.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در ادامه افتتاح پروژه راه اردبیل ـ سرچم و اتصال آن به اتوبان قزوین ـ زنجان را یادآور شد و ابراز داشت: اهمیت این پروژه در زمان تعطیلات نوروزی تابستان و ایام مسافر‌پذیری استان اردبیل مشخص خواهد شد و از نظر اقتصادی نقش حساس و کلیدی این جاده را مشاهده خواهیم کرد.
هدایتی به ویژگی راه اصلی اردبیل ـ سرچم اشاره کرد و افزود: این راه به طول 180 کیلومتر از چند سال گذشته آغاز شده بود که در محور فیروز‌آباد ـ آغ‌کند ـ سرچم به عنوان راه اصلی اردبیل به مرکز کشور شناخته می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل ادامه داد: با افتتاح مسیر اردبیل - سرچم دریچه‌ای جدید از تحول اقتصادی، گردشگری و فرهنگی در استان اردبیل ایجاد شده که امیدوارم با حمایت مستمر مسئولان، ما همچنان بهره‌برداری‌های کافی و لازم را از تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم راهداران با 220 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری به گردنه‌های برفگیر استان اردبیل اعزام شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول