اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:

اقدامات معاندان انقلاب در 9 دی با سیل بهاری ملت شسته شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور پر شور مردم در حماسه 9 دی استکبار و معاندان داخلی را مایوس کرد و حرکت‌های گروه‌های معاند انقلاب با سیل بهاری ملت شسته شد.

اقدامات معاندان انقلاب در 9 دی با سیل بهاری ملت شسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان اسدالله بادامچیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست کشور در اداره نظام بر اساس مردم سالاری دینی است.
وی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 عده‌ای که در انتخابات از سوی مردم انتخاب نشده بودند، به فتنه‌گری و ایجاد سر و صدا و هیاهو در کشور پرداختند، افزود: با بازشماری آرا نیز این افراد راه به جایی نبرده و با عدم تسلیم در برابر قانون به فتنه‌گری ادامه دادند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این افراد پس از عدم انتخاب از سوی مردم به زد و خورد و جبهه‌گیری علیه نظام روی آورده و کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا با توهین به مقدسات، نظام را به چالش کشیدند.
وی با بیان اینکه همه فعالیت‌های این گروه در خیابان‌ها و جلوی چشم مردم اتفاق می‌افتاد، خاطرنشان کرد: مردم به خوبی با همه فتنه‌گری‌های آنان آشنا شده و خود را از جرگه این گروه جدا کردند.
بادامچیان ادامه داد: فتنه‌گران با حمایت‌های استکبار جهانی فعالیت‌های انتخاباتی کشور و پس از آن نظام را به چالش کشانده و در صدد بودند تا ایران مورد نظر خود را که با افکار توده مردم در تضاد بود انتخاب کنند.
وی ادامه داد: حرکت‌های گروه‌های معاند انقلاب با سیل بهاری ملت شسته شده و از بین رفت و حضور میلیونی مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه همه توطئه‌های آنان را خنثی کرد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر چه در ابتدای حضور این افراد در خیابان‌ها عده‌ای ناآگاهانه از آنها حمایت می‌کردند، اما با فتنه‌انگیزی‌های بعدی با مقابله مردم مواجه شده و عملا کاری از پیش نبردند.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم نشان داد که آمریکا با وجود همه توطئه‌ها هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند تا نظام را به چالش بکشاند.
بادامچیان یادآور شد: حضور پر شور مردم در حماسه 9 دی استکبار و معاندان داخلی را مایوس کرد.
وی یادآور شد: 9 دی را همه مردم با حمایت از ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی و همچنین اظهار بیزاری از همه کسانی که در فتنه شرکت داشتند، راه انداختند.
 قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هنگامی که مردم حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه نشان دادند، به خواص جامعه نیز اعلام کردند که آنان نیز باید به خط ولایت بازگردند وگرنه از سوی مردم طرد می‌‌شوند.
وی پیام 9 دی را دعوت آحاد ملت به وحدت دانست و اظهار داشت: این وحدت، با اتحادی که گروه‌های لیبرال و ملی‌گرا آن را ترویج می‌کنند، تفاوت دارد زیرا مردم در این روز از وحدتی سخن گفتند که حول محور ولایت فقیه شکل می‌گیرد.
بادامچیان اضافه کرد: هر کس در جبهه ولایت قرار گیرد، از سوی مردم پذیرفته می‌شود و هر کس به بیراهه برود، به طور حتم مردم نیز او را طرد می‌کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول