اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیس مجلس:

9 دی روزهای نخست انقلاب دوباره احیا شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیس مجلس گفت: در حماسه ۹ دی دوباره شاهد احیای روزهای نخست انقلاب بودیم.

9 دی روزهای نخست انقلاب دوباره احیا شد
امیدوار رضایی میرقائد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: در این روز همه ملت از هر قشر، دیدگاه و جناحی که به انقلاب و ارزش‌های اسلامی و ولایت‌فقیه قلبا اعتقاد داشتند وارد صحنه شدند که ناشی از رسیدن ملت ایران به یک تشخیص شفاف و روشن داشت.
وی بیانکرد: اتقافاتی که قبل از ۹ دی رخ داده و منجر به غبارآلود و غیرشفاف شدن فضای سیاسی کشور شده بود، بسیاری از قشرهای مختلف مردم را دچار تشویش در تشخیص بحث­های سیاسی کرده بود که با حماسه ۹ دی غبارها کنار رفته و مردم به بصیرت و دید وسیع سیاسی رسیدند.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 9 دی حماسه‌ای است که هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود.
 نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه در حماسه ۹ دی ما شاهد احیای روزهای اول انقلاب بودیم، ادامه داد: در حماسه ۹ دی به نوعی بیداری مردم در روزهای اول انقلاب تجلی نویی پیدا کرد که البته بسیاری از تشکیل دهندگان آن را نسل جدیدی  تشکیل می‌دادند که حتی روزهای اول انقلاب را به یاد نداشتند.
رضایی میرقائد تاکید کرد: ملت ایران در 9 دی ثابت کردند که ارزش‌های اسلامی و انقلابی که برای آن شهید داده‌اند فراموششان نمی‌شود.
 عضو هیئت رئیسه مجلس حماسه ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور پرشکوه مردم از اقشار مختلف در حماسه ۹ دی بار دیگر انقلاب را بیمه کرد و مهر تاییدی بر تداوم و پیروزی انقلاب زد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس هشتم، حماسه ۹ دی را اقدام موثری در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در خارج و ایادی آنان در داخل خواند و تصریح کرد: تا قبل از ۹ دی به دلیل اتفاقاتی که رخ داده بود دشمنان امیدوار به تضعیف نظام شده بودند اما در ۹ دی اوج روشنایی و فهم جوانان باعث پیروزی مردم و غلبه بر توطئه های دشمنان شد.
وی خاطرنشان کرد: جریانی که به راه افتاده بود در راه تضعیف نظام تلاش می‌کرد و در این باره از هر اقدامی فروگذار نبود و در این باره ملت ایران هوشمندانه عمل کرد.
 عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: ۹ دی مانند سیل خروشانی که در پشت خود فکری روشن، آگاهی بخش و با اراده را داشت توانست تمام دشمنان را که چشم طمع به تضعیف نظام دوخته بودند کور کند و موجب دلسردی و ناامیدی آن‌ها شود.
 وی خاطرنشان کرد: بعد از حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز ۹ دی با حضور در تظاهرات میلیونی ضمن محکوم کردن جریان فتنه، بار دیگر با ارزش‌های انقلاب  و آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند، بر همین اساس در تقویم رسمی کشور این روز با عنوان بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول