اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استعلام سوابق قضایی و کیفری ثبت‌نام‌کنندگان

کمیته ارزیابی ستاد انتخابات مجلس در استان مرکزی آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ارزیابی و حفاظت ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس استان مرکزی از آغاز به کار این ستاد برای استعلام سوابق قضایی و کیفری ثبت‌نام‌کنندگان خبر داد.

کمیته ارزیابی ستاد انتخابات مجلس در استان مرکزی آغاز به کار کرد
مسعود رستمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طبق ماده 48 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اسامی آنها برای استعلام سوابق قضایی و کیفری به قوه قضاییه ارسال می‌شود که این کمیته فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر روند انتخابات در استان بسیار خوب پیش‌ می‌رود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس کمیته ارزیابی و حفاظت ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی با اشاره به لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات بیان کرد: دشمنان انقلاب همچون انتخابات گذشته برای نیل به اهداف خصمانه خود در انتخابات اسفند ماه سال جاری برنامه‌ریزی کرده و به دنبال ایجاد تفرقه و کاهش حضور مردم در انتخابات هستند که می‌‌طلبد مردم با حضور حداکثری خود در این انتخابات توطئه‌های آنها را خنثی کنند.
رستمیان افزود: با توجه به شرایط منطقه‌ای، انتخابات مجلس نهم هم برای دوستان و هم برای دشمنان دارای اهمیت ویژه‌ای است که حضور با شکوه مردم موجب دلگرمی دوستان انقلاب و دلسردی دشمنان نظام می‌شود.
وی تاکید کرد: بدون شک توطئه‌های دشمنان در این انتخابات همچون انتخابات سال‌های گذشته با هوشیاری و حضور آگاهانه و گسترده مردم خنثی می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول