اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر خبر داد:

ارائه مشاوره عفاف و حجاب به یک سوم مدارس بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر از ارائه مشاوره عفاف و حجاب به بیش از یک سوم مدارس استان بوشهر خبر داد.

ارائه مشاوره عفاف و حجاب به یک سوم مدارس بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در سلسله نشست‌های مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در اردوگاه فاطمه الزهرا برگزار شد، با اشاره به مبنای حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر اظهار کرد: مبانی دانش‌بنیان و بهره بردن از تجربه‌های گرانسنگ دیگران در اولویت برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: تعاملی در استان بوشهر ایجاد شده و سیر حرکت حوزه‌های علمیه خواهران سرعت قابل توجهی پیدا کرده است.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسیر تعالی حوزه‌های علمیه خواهران در این استان گفت: اتاق فکری ایجاد شده و مشاوران به کار گرفته شده‌اند و سعی شده نیروهای استانی افراد مسلط به حوزه فعالیت خود باشند.
وی به استفاده از ظرفیت صدا و سیما در معرفی حوزه اشاره کرد و افزود: برنامه تلویزیونی تولید شده و به شکل هفتگی توانایی‌ها و ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه را معرفی و تبیین می‌کند.
اسماعیل‌نیا تصریح کرد: تمام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان بوشهر تا پایان سال تحصیلی آینده دارای ساختمان در خور شان می‌شوند.
وی تصریح کرد: تاکنون دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه آموزشی سامانه مالی، سامانه سمان و نرم‌افزار کاوش برگزار کردیم تا توان مدیریتی کارگروه افزایش پیدا کند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر یادآور شد: توانستیم 4 میلیارد تومان به جز 20 درصد بودجه فرهنگی مصوب دولت امسال از استانداری دریافت کنیم.
وی با اشاره به تاسیس موسسه ریحانه المصطفی گفت: بیش از یک سوم مدارس دخترانه زیرپوشش برنامه‌های این موسسه قرار گرفتند و مشاوره‌هایی در زمینه عفاف و حجاب دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول