اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون جهاد دانشگاهی؛

نمایشگاه ادواری عفاف و حجاب در زنجان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، نمایشگاه ادواری عفاف و حجاب با عنوان آب و آیینه در زنجان گشایش یافت.

نمایشگاه ادواری عفاف و حجاب در زنجان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسئول برگزاری نمایشگاه آب و آیینه در زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه آب و آیینه با توجه به رسالت جهاد دانشگاهی در توجه به مقوله حجاب و عفاف با حضور علیرضا زجاجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان واقع در شهرک کارمندان گشایش یافت. 
پروین داودی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه عفاف و حجاب ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور بیش از گذشته احساس می‌شود. 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت دوره‌ای در همه دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین دوره این نمایشگاه آبان ماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار شد. 
مسئول برگزاری نمایشگاه آب و آیینه زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 12 صبح و 14 تا 18 عصر تا پنجم دی ماه سال جاری آماده بازدید علاقمندان است. 
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پس از برگزاری در دانشگاه‌های مختلف استان به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود. 
داودی یادآور شد: نخستین بخش این نمایشگاه به پوسترهای هنری که به صورت غیر مستقیم به ناهنجارهای عفاف و حجاب می‌پردازد، اختصاص داده شده است. 
وی با بیان اینکه پکیج‌های حریم ریحانه یکی از بخش‌های این نمایشگاه است، افزود: در این بخش تاریخچه حجاب و عفاف به بازدید کنندگان ارائه می‌شود. 
مسئول برگزاری نمایشگاه آب و آیینه در زنجان غرفه اینجا چراغی روشن است را محلی برای پاسخگویی به شبهات حجاب و عفاف عنوان کرد و بیان داشت: در این غرفه با حضور اساتید برجسته به شبهات بازدید کنندگان در زمینه عفاف و حجاب پاسخ داده می‌شود. 
وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با عنوان حلقه‌های معرفت در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: با برگزاری این نشست‌ها در خصوص مسائل مختلف عفاف و حجاب تبادل اطلاعات و نظر صورت می‌گیرد. 
داودی ارائه پوشش‌ها و محصولات اسلامی را از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: ارائه پوشش‌های مناسب اسلامی از اهداف این غرفه برای بازدید کنندگان است. 
وی ادامه داد: مجموعه سخنرانی‌های حجاب و عفاف و آئین عشق ورزی دکتر ازغدی و حجت‌الاسلام قرائتی برای علاقه‌مندان در غرفه محصولات فرهنگی این نمایشگاه ارائه شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول