اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آمل:

فرآیندهای اداری شهرداری آمل رایانه‌ای می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آمل گفت: پیش از پایان سال ‌جاری تمام فرآیندهای اداری شهرداری آمل رایانه‌ای می‌شود.

فرآیندهای اداری شهرداری آمل رایانه‌ای می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل سید عماد حسینی در جلسه شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه پایه‌های اساسی برای به کارگیری سیستم جی‌آی‌اس در شهرداری آمل آماده شده است، اظهار داشت: فقط برخی لایه‌های تکمیل این پروژه باقی مانده است که امیدواریم با نهایی شدن این بخش، بتوانیم سیستم جی‌آی‌اس را در آمل به کارگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه تمام فرآیند‌های اداری شهرداری آمل تا قبل از پایان سال به صورت آزمایشی نیمه‌اتوماتیک و رایانه‌ای می‌شود، تصریح کرد: به جز بخش مالی این بخش‌ها به صورت رایانه‌ای اداره می‌شوند تا بتوانیم این امر را به تمام اجزای اداری شهر گسترش دهیم.
نماینده شورای شهر در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری آمل با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند الکترونیکی شدن امور اداری شهرداری آمل تکمیل می‌شود، گفت: تا سه ماه بعد از سال جدید و در خردادماه پروانه الکترونیکی نیز از سوی شهرداری صادر می‌شود.
وی با اعلام اینکه پایه‌ریزی‌ها و برنامه‌سازی‌های این امر در حال انجام است، یادآور شد: گروه مجری این طرح در حال حاضر وارد بایگانی شهرداری آمل شده و در حال بارگذاری اطلاعات هستند.
حسینی با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به قسمت‌های مختلف شهرداری بر روی سیستم‌های الکترونیکی بارگذاری شده و برای اجرا به شهرداری سپرده می‌شود، افزود: با این فرآیند، دیگر نیازی به حضور شهروندان در شهرداری نیست و از طریق رایانه‌های شخصی به راحتی می‌توانند با شهرداری آمل مکاتبه داشته و امور اداری خود را انجام دهند.
عضو شورای اسلامی شهر آمل همچنین در تذکری گفت: هم اکنون به دلیل اینکه بودجه سازمان‌های شهرداری از این مجموعه پرداخت می‌شود مجبور به پرداخت دوباره مالیات هستیم و این روند نباید طوری باشد که شهرداری و سازمان‌های وابسته که یک مجموعه به شمار می‌روند برای یک پروژه دو بار مالیات بپردازند.
انتهای ‌پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول