اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

رکورد 60 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی از رکورد 60 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد.

رکورد 60 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی عصر دوشنبه در جلسه‌ راهبردی سیستم مدیریت HSE شرکت‌های پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و هم‌اکنون بیش از 43 درصد گاز کشور در این مجتمع تولید می‌شود.
رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهداف تشکیل جلسه افزود: از تمام شرکت‌های مستقر در این مجتمع خواهشمندیم که سیستم مدیریت HSE را پیاده کنند و در نظام‌نامه‌شان بیاورند تا ما به بهترین کیفیت در HSE برسیم و در سال آینده بتوانیم گزارش کاملی از شرکت‌های پیمانکاری داشته باشیم.
نجومی از دسترسی به رکورد 60 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد و اذعان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی به 60 میلیون ساعت نفر کارکرد بدون حادثه نزدیک شده و بدون تردید این 60 میلیون ساعت نفر کارکرد بدون حادثه در سطح ایران بی‌نظیر است.
وی عنوان داشت: ما از همکاران HSE شرکت‌های پیمانکاری می‌خواهیم خط مشی شرکت‌ را در زمینه‌ HSE مشخص کنند و همچنین شرح خدمات پیمان‌ها را بخوانند و نیروهای HSE خود را به ما معرفی کنند.
نجومی یادآور شد: از مسئولان اچ‌اس‌ای می‌خواهیم که چشم انومالی‌بین خود را باز کنند و هرچیزی که عامل آسیب است را شناسایی و به ما گزارش کنند.
سرپرست ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گازی پارس جنوبی نیز در این نشست با اشاره به آمار کارکنان مجتمع افزود: در حال حاضر 6 هزار نفر نیروی پیمانکار در مجتمع مشغول به کار هستند و این یعنی که ما در ازای هر یک نفر نیروی رسمی، سه نفر نیروی پیمانکاری داریم و این خود اهمیت پیگیری هرچه بهتر و هرچه بیشتر وضعیت HSE نیروهای پیمانکاری را تشدید می‌کند.
محمد کسروی خاطرنشان کرد: پیمانکاران مجتمع گازی نشان داده‌اند که می‌توانند حوادث را کاهش داده و کنترل کنند.
وی اضافه کرد: روند بروز حوادث نیز نشان می‌دهد که ما کنترل‌ها را به‌خوبی اعمال کرده‌ایم و همه‌ دوستان با کارهایی که انجام داده‌اند، این امر را به اثبات رسانده‌اند، البته مسئله آموزش HSE نیروهای پیمانکار مسئله‌ مهمی است که خیلی بیشتر از این باید جدی گرفته شود.
این مسئول متذکر شد: طی گزارش‌هایی که ما در اختیار داریم تاکنون چیزی حدود 1250 نفر نیروی پیمانکار آموزش پرمیت دیده‌اند که این خود جای تقدیر دارد.
در پایان نشست، شرکت‌کنندگان به بحث آزاد در زمینه مسایل مربوط به بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه‌ها پرداختند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول