اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به ‌مسائل قرآنی است‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به ارزش‌های انسانی، مهارت‌های زندگی و مسائل قرآنی است.

هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به ‌مسائل قرآنی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، علی زارعی ظهر امروز در گردهمایی دانش‌پژوهان دوره متوسطه شهرستان بهار افزود: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به ارزش‌های انسانی، مهارت‌های زندگی و مسائل قرآنی است و به همین دلیل اثرات و مواهب بالایی را در پی دارد.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، ادامه داد: دانش‌آموزان باید با استفاده از تمام امکانات در تکنولوژی و فنآوری در راستای پیشرفت علمی کشور بکوشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار اضافه کرد: توکل به خدا، اعتقاد به پیشرفت و دانایی، داشتن هدف و برنامه‌ریزی، برخورداری طرح و نقشه از مؤلفه‌های رشد و پیشرفت در یک جامعه است که در طرح تحول بنیادین به دانش‌آموزمحوری توجه ویژه‌ای شده است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اضافه کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران جوانان ما را هدف قرار گرفته و می‌خواهند جوانان ایران به پیشرفت علمی نرسند تا از این منظر مانع از پیشرفت نظام اسلامی شوند.
زارعی در پایان سخنانش با بیان اینکه توسعه کشور در گرو علم‌آموزی و اهمیت‌دهی به دانش است، ابراز کرد: دانش‌آموزان باید با حضور در المپیادهای مختلف علمی امید آنان را به یأس تبدیل کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول