اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

252 پروژه در اردبیل در دست اجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ هم اکنون بیش از 252 پروژه عمرانی در شهرستان ‌در دست اقدام است.

252 پروژه در اردبیل در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در کمیته بررسی طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در سال‌گشت دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار 21 میلیارد تومان در حال اجرا است که بخشی از آنها به میمنت ایام دهه فجر در حال آماده شدن برای افتتاح است.
وی یادآور شد: با هدف تسریع در پیگیری طرح‌های عمرانی و سرعت‌بخشی به مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی در این پروژه‌ها 26 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده و تخصیص یافته است.
اکبری تصریح کرد: از محل اعتبارات خشکسالی و حوادث غیرمترقبه نیز بالغ بر پنج میلیارد تومان برای تکمیل برخی از طرح‌ها تزریق شده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و شیرینی مضاعف آن در خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام دهه فجر تاکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمرات شایان توجهی در پیشرفت، توسعه و آبادانی همه مناطق شهری و روستایی داشته است.
وی خاطر نشان کرد: این همه خدمات و دستاوردهای بزرگ عمرانی و اقتصادی در سایه خون شهدا، جانفشانی ملت مؤمن و انقلابی و رهبری‌های داهیانه جایگاه رفیع ولایت و رهبری تحقق یافته است.
به گزارش فارس، فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه اهمیت پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام انتخابات مجلس است، اضافه کرد: هر چقدر دستاوردهای عمرانی و اقتصادی دولت برای ملت قدرشناس ملموس شده به یقین اقبال عمومی نیز از درک و فهم و عمق خدمات مناسب بوده است.
اکبری حضور پررنگ و معنادار مردم را در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلابی یادآور شد و گفت: خدمات ارزشمند خدمتگزاران اسباب همدلی و همبستگی ملی و مذهبی بهتر و بیشتر را نمایان‌تر کرده و می‌کند.
وی در ادامه با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری لازم و به موقع پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال یادآور شد: علاوه بر 87 پروژه عمرانی افتتاح شده در جریان هفته دولت امسال به ارزش اعتباری 45 میلیارد تومان در مناسبت‌های دیگر پروژه‌های عمرانی افتتاح شده است.
فرماندار اردبیل در پایان افزود: در سفر دور چهارم کابینه خدمتگزار در سالروز آزادسازی خرمشهر بخش دیگری از پروژه‌ها افتتاح شده و فاز چهارم افتتاح پروژه‌ها نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با پیشرفت فیزیکی 100 درصد و آمادگی کامل به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول