اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

9 دی ریشه فتنه‌گری در کشور خشکانده شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضور خودجوش مردم در حماسه نهم دی ریشه فتنه و فتنه‌گری را در کشور خشکاند.

9 دی ریشه فتنه‌گری در کشور خشکانده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در جمع شرکت‌کنندگان‏ در دوره آموزش تربیت و تعالی عقیدتی سیاسی در شهرکرد، اظهار داشت: حماسه 9 دی یادآور شور، شعور و بصیرت بی‌نظیر ملت انقلابی ایران اسلامی در تاریخ بشریت است.
وی افزود: دومین سالروز حماسه نهم دی‌ماه فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره)، ارزش‌های ناب اسلامی و تجدید عهد و پیمان با ولی امر مسلمین حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای است.
سرافراز با اشاره به اهداف فتنه‌انگیزان در سال 88، اضافه کرد: غفلت، خودبینی، وسوسه‌های هوای نفس و دوری از ولایت ریشه‌های بروز فتنه در سال 88 بود.
به گفته وی فتنه‎گران در این مقطع در راستای خواست استکبار جهانی اقدام عملی کردند و شیرینی موفقیت و پیروزی بزرگ را در کام ملت تلخ کردند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویدادهای منطقه‌ای و جهانی، تصریح کرد: با گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه و اوج بحران مالی و اقتصادی در آمریکا و کشورهای غربی در قالب جنبش وال استریت، زوال و فروپاشی نظام‌های دیکتاتوری و سرمایه‌داری در دنیا آغاز شده است.
سرافراز افزود: موفقیت‌های سربازان ولایت در ایام اخیر، به غنیمت گرفتن پهپاد جاسوسی سازمان سیا، دستگیری عامل جاسوسی شیطان بزرگ و رزمایش دلاورمردان نیروی دریایی جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد نشان از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های مختلف دارد.
وی با تاکید بر آمادگی جوانان ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس برای حفاظت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین، گفت: هیچ قدرتی توان مقابله با اراده خداوند در جهانی شدن انقلاب اسلامی و حاکمیت قرآن در دنیا را ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام راحل با هوشیاری تمام نهاد ارزشمند بسیج را بنا کردند، افزود: حضور پررنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم ها قرار داد، از این رو برخی بسیج را تنها به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.
وی تصریح کرد: باید توجه داشت گرچه یکی از وظایف مهم بسیجیان آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، اما بسیج در نظر امام راحل تکلیفی فراتر از این دارد.
سرافراز با اشاره به تاکتیک جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: امروز میدان جنگ ما میدان علمی است و باید از پیش روحیه خودباوری را در جوانان تقویت و هوشیاری را سرلوحه کارها قرار داد.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت تأکید کرد، افزود: امام راحل با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر، نه تنها کشور را از رنج‌های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محکم‌ترین نهادهای کشور مطرح کردند.
وی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) ابراز داشت: اسلام دینی جهانی بوده که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود و نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول