اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

تحقق تعهد اشتغال مرهون تلاش مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: در‌صد بالای تحقق تعهد اشتغال شهرستان ‌و جذب درصد اعتبار بیشتر طرح ساماندهی مشاغل خانگی استان مرهون تلاش مسئولان است.

تحقق تعهد اشتغال مرهون تلاش مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی عصر امروز در جلسه کار‌گروه اشتغال شهرستان خدابنده از همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذی‌ربط در امر اشتغال تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه در‌صد بالای تحقق تعهد اشتغال شهرستان و جذب درصد اعتبار بیشتر طرح ساماندهی مشاغل خانگی استان ‌مرهون تلاش مسئولان است،‌ برای رسیدن به اهداف برنامه اشتغال‌، همکاری و جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.
معاون فرماندار خدابنده یادآور شد: با توجه به عدم ثبت اشتغال بخش مسکن در سامانه ملی رصد ضروری است ثبت یک هزار و 69 نفر اشتغال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیری شود.
گفتنی است، مقرر شد اداره آبفای خدابنده ظرف یک هفته نسبت به پیگیری ثبت اشتغال محقق شده از طریق اداره کل متبوع اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.
همچنین مقرر شد، اداره بهزیستی فهرست افراد متقاضی دارای پرونده که هنوز به دلیل نبود اعتبار به بانک‌های عامل معرفی نشده‌اند را جمع‌بندی و به فرمانداری ارسال کنند.
همچنین مقرر شد مسئول میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان نسبت به تکمیل آمار اشتغال و پیگیری ثبت در سامانه رصد از طریق اداره کل متبوع اقدام کند.
‌هماهنگی و تسهیل در پرداخت تسهیلات جلسه شورای بانک‌ها، شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به ثبت اشتغال‌ ایجاد شده در سامانه رصد پیگیری لازم را از طریق اداره کل  متبوع به عمل آورد‌.
‌مقرر شد ادارات آموزش و پرورش مناطق چهارگانه نسبت به ارسال  فهرست اشتغال تحقق یافته به اداره کل ‌متبوع برای ثبت در سامانه رصد اقدام و تا حصول نتیجه‌، پیگیری لازم را به عمل آورد.
همچنین به منظور تصمیم‌گیری در مورد شرکت‌های پشتیبان مقرر شد جلسه‌ای با حضور اداره تعاون‌، صندوق مهر و بانک‌های عامل برگزار شود.
در این جلسه اداره امور برق ‌خدابنده موظف شد نسبت به پیگیری ثبت اشتغال محقق شده از طریق اداره کل متبوع اقدام لازم را به عمل آورده و با توجه به مغایرت آمار میزان اعتبار اداره بازرگانی مقرر شد اداره مذکور نسبت به پیگیری اعلام و تخصیص اعتبار از طریق اداره کل متبوع اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.
‌مقرر شد اداره بازرگانی علت عدم ثبت اشتغال تحقق یافته در سامانه رصد را از طریق اداره کل متبوع پیگیری کند و مقرر شد ثبت آمار تعهد اشتغال اداره تربیت بدنی از طریق دبیرخانه کار گروه اشتغال استان توجه شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول