اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی مازندران:

52 درصد اشتغال ایجاد شده مازندران خدماتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی مازندران گفت: 52 درصد اشتغال ایجاد شده مازندران در سال‌ جاری مربوط به بخش خدمات بوده است.

52 درصد اشتغال ایجاد شده مازندران خدماتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اسماعیل نیلچیان بعدازظهر امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران اظهار داشت: ثبت اطلاعات اشتغال استان در سامانه رصد اشتغال ایجاد شده در استان مازندران بدون احتساب بخش مسکن تا امروز 41 هزار و 361 نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن شامل مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس نیز تا چهارم دی 69 هزار و 793 نفر است، تصریح کرد: تعهد اشتغال انجام شده استان در سال‌ جاری 101 هزار و 821 نفر بوده است.
مدیرکل رفاه، تعاون و کار و امور اجتماعی مازندران درصد رشد اشتغال انجام شده در استان را تا امروز 68.54 اعلام کرد و ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیشترین میزان اشتغال انجام شده استان و موسسه‌های مالی و پولی مازندران کمترین میزان اشتغال ایجاد شده استان را به خود اختصاص دادند.
وی درباره میزان اشتغال انجام شده در شهرستان‌های مازندران نیز بیان داشت: شهرستان جویبار با فراهم کردن شرایط اشتغال 2 هزار و 755 نفر از میزان تعهد انجام شده که 3 هزار و  38 نفر بوده است، 90 درصد از تعهد اشتغال را انجام داده است.
نیلچیان با اشاره به اینکه میزان اشتغال تعهد شده شهرستان آمل به تعداد 11 هزار و 597 نفر بیشترین میزان اشتغال مورد تعهد استان بوده است، ابراز داشت: 62 اشتغال در این شهرستان نیز محقق شده است.
وی تعداد اشتغال ایجاده شده در استان به تفکیک جنسیت تا امروز را 74 درصد برای مردان و 26 درصد برای زنان عنوان کرد و گفت: تعداد اشتغال ایجاد شده به تفکیک نوع طرح 44 درصد اشتغالزایی و 56 درصد خوداشتغالزایی بوده است.
مدیرکل رفاه، تعاون و کار امور اجتماعی مازندران با اعلام اینکه بخش خدمات با اشتغال 52 درصدی بیشترین سهم اشتغال استان را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: بخش کشاورزی 26 درصد و صنعت 22 درصد اشتغال استان را شامل شده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول