اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند استفاده تمام امکانات است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: برای انتخابات مطلوب‌تر از تمامی امکانات قابل استفاده در شهرستان بهره می‌بریم.

برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند استفاده تمام امکانات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه باید امانت‌دار رأی مردم باشیم اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به نقش قانون‌گذاری و نظارتی که بر عهده دارد در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام باید با حضوری پررنگ و آگاهانه ضمن ناامید کردن دشمنان قسم خورده نظام، زمینه ورود افراد متدین، معتقد به نظام اسلامی و ولایت فقیه و تشنه خدمت به مردم و محرومان را فراهم آورند.
وی افزود: در این میان عوامل اجرایی و نظارتی، نهادها و دستگاه های متولی برگزاری انتخابات به عنوان امین مردم باید تلاش کنند تا از راهیابی فرصت طلبان و سنگ‌اندازی بدخواهان و معاندان در راستای برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند.
فرماندار بیرجند با توجه به عمق کینه‌ورزی دشمنان نظام در خارج و داخل و ائتلاف آنها با یکدیگر، گفت: اگرچه مردم فهیم ایران اسلامی دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند، از این رو از اغواگری و فتنه‌انگیزی برخی خواص دنیا طلب و پشت کرده به خط ولایت فقیه و رهبری نباید غافل بود.
قاسم‌زاده‌ نداف با اشاره به قانون انتخابات و ملزم بودن همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تمام ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصریح کرد: به موجب قانون تمام امکانات شهرستان برای برگزاری مطلوب انتخابات بسیج می‌شود.
وی یادآور شد: از پرسنل با سابقه فرمانداری که سابقه سال‌ها برگزاری با شکوه و مطلوب انتخابات را در کارنامه خود دارند انتظار می‌رود تجربیات خود را در اختیار کارشناسان جوان بگذارند.
فرماندار بیرجند ضمن معرفی کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان از کلیه پرسنل خواست با تمام توان کمیته‌ها را در انجام مطلوب امور یاری کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول