اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارپلدختر:

تمهیدات لازم برای انتخابات سالم فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پلدختر گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم در پلدختر فراهم شده است.

تمهیدات لازم برای انتخابات سالم فراهم شده است
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، با تاکید بر بی‌طرفی مسئولان اجرایی انتخابات گفت: پس از صدور دستور شروع نام نویسی داوطلبان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی توسط وزیر کشور، در حوزه انتخابیه پلدختر ثبت نام از داوطلبان مجلس نهم از روز شنبه سوم دی ماه هفته جاری آغاز شده و تا روز جمعه 9 دی جاری ادامه دارد.
وی افزود: تمام افرادی که قصد کاندیدا شدن در حوزه انتخابیه پلدختر  را دارند، در این ایام می‌توانند برای ثبت نام به فرمانداری پلدختر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه مراجعه کنند. 
رشیدی گفت: آنچه برای مسئولان اجرایی اهمیت دارد، برگزاری صحیح و سالم انتخابات، امانتداری و حراست از آرای مردم و اصل سلامت انتخابات است.
فرماندار پلدختر گفت: در برگزاری انتخابات با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نبسته‌ و وظیفه داریم، حداکثر تلاش را برای فراهم شدن حضور حداکثری با فضای توأم با آرامش، اعتمادسازی و بهره‌گیری از ظرفیت خدادادی داشته باشیم.
وی افزود: ستاد انتخابات این شهرستان در چارچوب قوانین، مقررات و شرح وظایف و دستورالعمل‌ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور همراه با آرامش و درشان مردم  را دارد و  برخورد لازم با مسایل انتخاباتی، شایعه، سیاه‌نمایی، فضاسازی و وارد شدن دلالان انتخاباتی، اختلال در سیستم، با نگاه پیشگیرانه نیز پیش‌بینی شده است. 
رشیدی گفت: اعضای ستاد انتخابات در شهرستان همگی از افراد با تجربه در برگزاری انتخابات هستند، همچنین زمینه لازم برای برخورد با ناهنجاری‌های انتخاباتی فراهم شده تا فضا برای برگزاری انتخابات امن باشد.
 وی با بیان اینکه زمینه را برای حاشیه‌سازی بسته‌ایم و با شعار عدالت محوری و امانت‌داری که برای انتخابات امسال انتخاب شده، این مهم را با قانون‌مداری محقق می‌کنیم، یادآورشد: به داوطلبان قول می‌دهیم فضای سالم رقابتی را فراهم کنیم، تا شاهد حضور حداکثری مردم نیز در انتخابات باشیم.
رشیدی افزود: با آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات در کشور، ستاد انتخابات پلدختر نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با آمادگی کامل و ایجاد زیرساخت‌های نرم افزار آموزشی و فعال شدن ستاد شهرستان، برای برگزاری انتخابات مجلس آماده‌ایم فعال شدن ستاد انتخابات با رویکرد حضور حداکثری اولویت ماست زیرا حضور مردم در صحنه‌های مختلف مظهر اقتدار و نماد مردم سالاری دینی و زمینه اصلی برای سیاست‌های کلی نظام و بارزترین نمونه عقلانیت بوده است.
فرماندار پلدختر گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اصول و اعتقاداتی شکل گرفته و این اعتقادات و اصول نیز در قانون اساسی آمده است و مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خودش در جامعه اسلامی از ارزش‌های مسلم دین اسلام است و آیات و روایات زیادی در این خصوص وارد شده و حضور مردم برای انتخاب نمایندگان خود یک تکلیف الهی است که باید ادا شود.
وی افزود: دشمنان نظام با ترفندهای در صدد مخدوش جلوه دادن انتخابات آینده هستند و همواره سعی و تلاش‌شان در راستای ناامید کردن و تبدیل انتخابات به یک اپوزیسیون برای نظام بوده است، که حضور مردم گسترده همراه با آگاهی در انتخابات بر عظمت و اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.
فرماندار پلدختر گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود حمایت مجددشان از نظام را نشان داده و دشمنان را ناامید می‌کنند، و همان‌گونه که در تمام انتخابات گذشته حضور مردم سبب اقتدار نظام، عزت آفرینی و برتری و امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
رشیدی یادآورشد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان رموز موفقیت نظام اسلامی است و در سایه وحدت و همدلی است، که کارها پیش می‌رود و اهداف انقلاب اسلامی محقق می‌شود و با تعامل خوبی که با دستگاه قضا و دادستان ایجاد شده سعی کردیم زمینه قوی و شرایط خوبی در حوزه خبری، قضایی و اطلاعاتی را ایجاد کنیم. وی افزود: اگر امانت‌دار خوبی باشیم موجبات شادی روح شهدا و امام و نائب امام زمان (عج) را فراهم کرده‌ایم و چه سرمایه و مزدی بالاتر از این برای مجریان انتخابات است.
فرماندار پلدختر گفت: مشارکت حداکثری مردم، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، امانتداری، قانون‌مداری و عدالت محوری از اصول مهم یک انتخابات است و امیدواریم همانند گذشته این انتخابات در نهایت سلامت و باشکوهی خاص انجام شود و داوطلبان و هواداران‌شان می‌توانند زمینه ایجاد آرامش در انتخابات را فراهم کنند و بر اساس ماده 56 قانون انتخابات، تبلیغات انتخاباتی هشت روز قبل از زمان رای‌گیری آغاز و تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رای‌گیری ادامه دارد.
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول