اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نهمین دوره اتنخابات مجلس

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات در سرخه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معتمدان هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش سرخه معرفی شدند.

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات در سرخه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب معتمدان هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش سرخه که در بخشداری سرخه برگزار شد، اعضای اصلی و علی‏البدل هیئت اجرایی معرفی شدند.
بخشدار سرخه در این جلسه انتخابات را رویدادی سرنوشت‏ساز در عرصه تصمیم‏گیری و تصمیم‏سازی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در طول انتخابات گذشته بهترین شکل دموکراسی اسلامی را به جهانیان نشان داده است.
علی عاشورای با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، به ترفندهای آنان در زمینه شبهه‏افکنی در نتیجه و روند برگزاری انتخابات سال 88 اشاره کرد.
وی افزود: مسئولان برگزاری انتخابات با توجه به راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای زمینه‏سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم، قانون‏گرایی و قانون‏مداری را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.
عاشوری با بیان اینکه اعتمادسازی در بین مردم رسالت اصلی معتمدان است، گفت: اراده مردم در قالب انتخابات تجلی می‏یابد که انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مهم‏ترین انتخابات دراین زمینه است.
بخشدار سرخه به نقش بالای هیئت اجرایی به عنوان مسئول صحت جریان انتخابات اشاره کرد و با توجه به قانون حفظ بی‏طرفی کلیه اعضای هیئت‏های اجرایی و نظارت را بسیار مهم دانست.
به گزارش فارس؛ در این جلسه که با حضور بخشدار سرخه، رضا رستمیان (نماینده اداره ثبت احوال)، علی‏اصغر معینیان (نماینده شورای اسلامی بخش) و اعضای هیئت نظارت بخش سرخه در محل بخشداری سرخه برگزار شد، محمدرضا نجاریان، حجت‏الاسلام محمود نطنزی، محمد حمزه، علی‏اکبر معینیان، محمدرضا حسنان، محمد احسانی، حسینعلی ادهم و غلامرضا امینی‏فر به عنوان معتمدان اصلی و محمود فیض، جعفر ولی، محمد مومن‏آبادی، علی‏اکبر رستگار، یوسف فدوی به عنوان معتمدین علی‏البدل هیئت اجرایی بخش سرخه انتخاب شدند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول