اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

امکان هیچ تقلبی در انتخابات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: امکان هیچ تقلبی در انتخابات وجود ندارد.

امکان هیچ تقلبی در انتخابات وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت پیش از ظهر امروز در جمع فرمانداران استان اظهار داشت: انتظار داریم مجریان مجرب و کارآمد، بی‎طرفانه از آرای مردم صیانت کنند همان گونه‎ای که در طی 32 سال این مسئولیت وجود داشت اما اکنون این وظیفه سنگین‎تر از گذشته شده است.
وی تصریح کرد: در شعب اخذ رای، مردم با گرایش‎ها و قومیت‎های مختلف، افرادی خوشنام و مورد تائید هیئت نظارت، رابط شورای هیئت نظارت، بازرس و هیئت بازرس کشور و یک نماینده از فرماندار تا زمان شمارش آراء سر صندوق‎ها حضور دارند و امکان هیچ تقلبی در انتخابات وجود ندارد.   
استاندار گلستان خطاب به فرمانداران ابراز داشت: هر یک از فرمانداران شهرستان‎ها موظف هستند از دو تا سه صندوق مهم در حوزه استحفاظی خود مصاحبه‎ای تهیه کرده و مشکلات موجود را از نماینده کاندیدا بررسی کنند تا به‎عنوان مدرک و سند باقی بماند.
قناعت بیان داشت: انتخابات در محیطی کاملا اجتماعی و با نشاط برگزار می‎شود و مردم آماده رقم‎زدن حماسه‎ای بزرگ در جامعه‎ای پویا و هدفمند هستند لذا باید هر کسی حواسش جمع باشد تا با دشمن همراهی نکند.
وی تاکید کرد: جلوگیری از هر‎گونه سوء استفاده احتمالی از امکانات دولتی در جریان انتخابات، پرهیز از هر‎گونه تنش‎سیاسی و چالشی‎شدن انتخابات در حوزه انتخابیه، رعایت اصل بی‎طرفی از طرف مسئولان اجرایی، نظارتی و بازرسی در قبال نامزدهای انتخاباتی با گروه‎های سیاسی، توجه به بافت سیاسی، قومیتی و مذهبی در سطح حوزه‎های انتخابیه از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار گلستان ادامه داد: جلوگیری از تحریک احساسات قومی و مذهبی، تعامل با عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، نشست فرمانداران با نامزدهای انتخاباتی، برگزاری جلسات توجیهی مستمر توسط فرمانداران با اعضاء شورا صندوق اخذ رای و تعامل با خبرنگاران، اصحاب رسانه‎های مکتوب و تصویری از جمله تاکیدات استاندار گلستان برای اجرای انتخاباتی سالم بود.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول