اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

کانون‌های قدرت نباید در انتخابات دخالت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: کانون‌های قدرت و ثروت نباید در انتخابات دخالت کنند، چرا که دخالت آنها صدمات جبران‌ناپذیری به بدنه مجلس و کشور وارد می‌کند.

کانون‌های قدرت نباید در انتخابات دخالت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس اظهار کرد: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان، انتخابات وارد مرحله جدیدی شده است و ما از همه شخصیت‌های دارای اندیشه، استقلال، معتقد، متعهد، آرمانگرا و متخصص دعوت می‌کنیم در این انتخابات ثبت‌نام کنند.
وی در ادامه افزود: وظیفه احزاب هدایت مردم به سمت انتخاب اصلح است، چرا که اگر خدایی ناکرده مجلسی داشته باشیم با عناصر ضعیف و وابسته که تحت تاثیر قدرت و ثروت قرار بگیرند، بدون شک نمی‌توانند به خوبی از حقوق و منافع و امنیت ملت دفاع کنند که در این صورت طبعا باید نگران امنیت و منافع ملی هم باشیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه نباید کانون‌های قدرت و ثروت در انتخابات دخالت کنند، تاکید کرد: انتخابات نباید تحت تاثیر کانون‌های ثروت و همچنین قدرت یعنی دستگاه‌های حاکمه قرار گیرد، چرا که مجلس باید ناظر بر قوای دیگر باشد.
مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده برخی کشورهای غربی برای این انتخابات، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادند تا بتوانند انتخابات مجلس نهم را نیز مانند انتخابات 88 به چالش بکشند، وظیفه ما رصد تحرکات این عناصر در انتخابات و زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان، خواص، نخبگان، جریانات، گروه‌ها و احزاب وظیفه سنگینی در انتخابات مجلس نهم بر عهده دارند، ادامه داد: همه مسئولان کشور باید در راستای مقابله با اهداف دشمن در این انتخابات که تلاش برای کاهش مشارکت مردم و فتنه‌انگیزی دارند، هوشیاری لازم را داشته باشند.
 دبیر حزب موتلفه استان مرکزی همچنین ضمن محکوم کردن سلسله انفجارهای بغداد که به کشته و زخمی شدن بیش از 250 نفر انجامید، بر مجازات سریع و قاطع عوامل پشت پرده این انفجارها تاکید کرد.
مقدسی گفت: به نظر می‌رسد این انفجارها در راستای منافع آمریکا، حزب منحله بعث و عربستان سعودی و تکفیری‌ها است که با هدف ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی و شکاف در بین سران سیاسی این کشور دنبال می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی اظهار کرد: مدیریت، هوشمندی و درایت در ایجاد بصیرت نافذ و فراگیر ملی و مقابله مدبرانه با فتنه و بسترسازی برای خلق حماسه بی‌نظیر نهم دی ماه  از برکات رهبری خردمندانه و حکیمانه مقام معظم‌ رهبری بود که منجر به فائق آمدن انقلاب و ملت ایران بر توطئه‌ها و خطرات سهمگین ناشی از خصومت ورزی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی شد
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: تظاهرات میلیونی مردم در 9 دی تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های انقلاب و پیوندی دوباره با ارزش‌های دینی و حمایت از ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه نظام اسلامی بود.
مقدسی تاکید کرد: این حضور باید مورد تجلیل قرار گیرد و حرف دل ملت که حفظ دین و ارزش‌های دینی است، شنیده شود.
وی تاکید کرد: بازخوانی و کالبدشکافی ابعاد فتنه توسط نخبگان و اندیشمندان برای نسل جوان و نقش مهم رسانه‌ها در شفاف‌سازی بیشتر و بر ملا ساختن زوایای پیچیده فتنه‌ای که با طراحی و مهندسی قدرت‌های استکباری، سازمان‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی و دریوزگی فتنه‌گران و آشوب‌طلبان داخلی شکل گرفت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول